BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 6 decembrie 2010

Daca atunci nu, cand?


Ce dor imi e sa tremur de emotie ca trebuie sa vina Mosu....Sa ma chinui sa imi spal ghetutele si pe talpa, ca daca se uita Mosu si acolo?
Mi-e dor sa imi pregatesc un repertoriu de poezii pentru Mos Craciun si sa nu ma pot tine de el de nerabdare sa vad ce are in sacul umflat din fata mea :)
Voi cum ati aflat ca nu exista Mos? Eu am prins-o pe mama cand punea dulciuri in papuci :( si am fugit si am tipat, m-am simtit tradata :))
In schimb cu Mos Craciun a fost altfel. In timp ce ii spuneam poezii si ma chinuiam sa il impresionez, am vazut pe sub costumatie bluza lu' vecinu :-W ... dar nu, am refuzat sa cred ca Mosu nu exista...credeam ca e doar prea ocupat sa viziteze fiecare casa :) Si asa ca are spiridusii lui pe pamant...astfel vecinu a ramas in ochii mei un Spiridus muuult timp de atunci :)... Nu puteam pune nici intrebari pentru ca fratele meu fiind mai mic decat mine avea dreptul sa fie fascinat inca multi ani din momentul respectiv.
Oricum....cat timp am crezut in Mosi am fost inca copil. Si acum ma bucur de cadouri, dar au alt farmec, poate chiar alt scop. Din pacate acum merg parintii impreuna cu copiii magazine si ii intreaba : "Sa iti iau asta ca si cadou de Mos?" Si e trist...pentru ca daca atunci cand esti copil nu crezi si nu visezi, atunci cand? Si daca atunci nu ii permiti sa aiba o lume imaginara, atunci cand?
Iar voi cei care ati crezut in magia MOSULUI sa aveti bucurii si sa fiti fericiti...


6 comentarii:

Poison spunea...

:)) Intotdauna am crezut in Mos, pentru ca mi-a adus intotdeauna ce mi-am dorit. Au fost cativa ani la rand, cand am vrut numai papusi Barbie:)). Cel mai frumos cadou a fost de Mos Nicolae cand am primit o geaca dinaia pufoasa cu ursuletii inimosi ( Care Bears), preferatii mei. Aveam 5 ani, si jur ca am fost fericita multe zile la rand! Eu Am aflat ca nu exista Mos Craciun de la colegii de la scoala, in clasa a 3-a.Am venit acasa si am scotocit peste tot sa gasesc dovezile! Nu am gasit nimic, si evident i-am facut pe copii mincinosi si rai...si intr-un final mi-a zis bunica. A fost un mare soc. :))) Am plans toata seara!

Rares spunea...

Eu stiu ca exista, insa mi se pare ca nu au auzit de Zalau, cel putin mos Nicolae... acum ce sa zic, incerc sa dau de el si sa-i fac cadou un GPS, sa nu mai aiba scuze data viitoare. :))

dedelicious spunea...

Imi pare rau ca asa sta treaba rares :) sigur ai fi meritat sa iti aduca ceva jordite :P

dedelicious spunea...

Radu Paraschiv : da da,eram miiic de tot, si fricos rau, si o venit mosu(nici pan azi nu stiu cine era dar nici nu ma intereseaza).Iam zis parca poeziile mos craciun si somnoroase pasarele si am primit un trenuletz fain de tot pe care l-am facut tzandari va...ra urmatoare cu petarde >:D. pacat de el trenuletz ca acuma e scump ca focu ,vedeti seria HO ca o locomotiva pleaca de la 700 lei in sus ,si un vagon e 150 lei etc....:( Dar sa nu deviem,. vroiam sa zic ca toata ziua am repetat poeziile sa nu ma incurc in fatza mosului, si am avut emotii groaznice... bine ca no mai venit anii urmatori ca o fost prea mult pt un copil mic :D

dedelicious spunea...

Danutza Maria: eiii....sa vedeti la mine ....eu si fratii mei emotii cat caru'....dar ce emotionati eram dupa ce a plecat mosu si ne-am apucat sa adunam barba dupa el...eram atat de suparata ca eram cu vata sau ce era in mana si am iesit repede la poarta sa i-o inapoiez mosului :) si ca prin minune mosul nu mai era...:( :(mama a spus ca a plecat cu sania dar....nici zapada nu era deloc :((...am fost trista... am ramas cu barba in mana :(... si asta fara sa trag de ea :p :P

dedelicious spunea...

Manuela Meres: eu aveam vreo 5 ani cand i-am recunoscut blugii mosului (era prietenul cel mai bun al lu' sora-mea, cu zece ani mai mare ca mine) iar la 6 ani, asteptandu-l pe mosu am fugit in bucatarie dupa ceva si am dat nas in nas cu el. M-am speriat ra...u! Apoi, mosul si ai mei au inceput sa-mi spuna cat de frig e afara si cum are mosul de mers muuult prin zapada si ger si mi s-a facut o mila imensa de el incat i-am cerut bunicii sa-i dea mosului ceva de mancare. Normal ca toti au ras dar cand m-au vazut cat de serioasa eram, i-au dat cateva mere din camara. Tin minte si acum, mi s-a rupt sufletul de mila ca mosului ii e frig si noi i-am dat mere RECI! :))