BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 2 februarie 2011

Lucruri care ne incanta.

Dupa cum a punctat Gloria aici, suntem niste colectionari...




Ne place probabil sa pastram o marturie fizica a locurilor pe unde am fost intr-o anumita perioada de timp. Fotografii, biletele, brelocuri, agrafe, martisoare, cani, servetele, cd-uri....care ne duc mereu inapoi in timp. Eu am avut colectii de cartele de telefon public, varfuri de creioane, culori de ceara, cioburi si pietre... aaa si cercei.




Acum sunt pur si simplu fascinata de ramele foto. De fiecare data cand intru intr-un giftshop sfarsesc la raftul cu rame foto. Si de fiecare data imi plac toate.... Mi se pare ca ramele sustin cel mai bine momentele surprinse intr-un anumit moment :D Am multe deja dar mereu ma bucur cand primesc cate una. Si....hmmm...acum imi mai trebuie numai un semineu sa recostruiesc imaginea aceea din filme :->


Asadar dragi prieteni, vedeti ce usor scapati de ziua mea? :))

De asta sunt cea mai mandra...pentru ca e direct de la sursa :D









Un comentariu:

Poison spunea...

Acum imi pare si mai rau ca nu mi-am luat un glob dinala din NY :(