BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 26 septembrie 2011

Zodia ge(r)menilor

- Al meu e mai pufos... Zice Olga, colegă mea.
-Nici vorbă, pune mâna pe ăsta! ... zice Captain.
- Pfff, io nu le simt pe ale voastre... de fapt mi se pare că nu-s ce îmi trebuie mie, adaug eu convinsă. N-au destul potențial... nu-mi place să le ating, îs aspre.
-Du-te tu, zice Olga, nebună mai ești, îs de cea mai bună calitate. Pe mine mereu m-au ajutat la greu! Nu știi să apreciezi ce-i bun...
- În timpul ăsta Captain le întorcea pe toate părțile încercând să mă convingă de cât de absorbante sunt.

Asta făceam noi azi la birou, fiecare cu pachetul lui de batiștuțe ;)


Colegii mei nu se numesc așa și situația e intenționat exagerată... dar e sezonul microbilor așa ca aveți mare grijă de voi! Să aveți o săptămână minunată!


5 comentarii:

Anonim spunea...

aici un geaman adevarat - nebuni v-am lasat si constat ca nu s-a schimbat nimica:):) Bravo !!!

dedelicious spunea...

claro...ce credeai? desi...we miss u :)

Poison spunea...

:))) SI eu am fost in zodia germenilor in ultimele zile si am reusit sa ii inbolnavesc pe toti :)))

dedelicious spunea...

STAY AWAY :)) ca io-s firava si sensiliboasa :P

Poison spunea...

Apoi nu cred ca ajunge pana la Cluj :))) Mai stii anu trecut pe vremea asta ce raceala am tras? cum am dormit vreo 18 ore dupa ce am ajuns la nea Doru? ahaha...ala o fost cado de la Reka.