BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

marți, 8 decembrie 2009

Noi.


Da-i bataieee:)))

Cine se aseamana se aduna:D

Bau!

Efectele negative ale alcoolului:))
(thank you pentru pic "old old" friend)

Sunt in clasa a 9a. Si ma simt Jmecher:))
Fratele meu e cel mai curajos, e primul care imi permite postarea unei poze funny cu el.
Restul sunt amintirile mele. Scotociti prin amintirile voastre:P
Haideti ...va rog....poze funny. Astept!


Spank Spank Naughty boy=))

Da-mi-o mie!!

Frumoasa priveliste inainte de examen, nu?:))

Gramada cere varf!

Eu sunt cea mai concentrata:))

Babuina:P

Ha Ha Ha! Silence.I kill iu!

Ce pat? Sezi in dulap:))

Acum nici macar nu te mai barfesc pe la spate:?

Uh Baby. Eu stiu sa dansez!

Aseara am ascultat o melodie foarte veche...care pentru mine la vreme cand era in voga insemna foarte mult...imi dadea asa o stare de exaltare si fericire ...
(Ii multumesc lui MONI ca mi-a trimis-o, stiu ca si pentru ea melodia a insemnat extraordinar de mult)
http://www.youtube.com/watch?v=hLkX_P1VF6g
acesta este linkul pentru melodie

Poate pentru multi nu inseamna nimic, dar cu siguranta multe alte lucruri sau melodii trezesc amintiri.
Ce babau sunt amintirile astea? O reproducere cu ajutorul mintii a unei anumite perioade insemnate din viata noastra? (definitie proprie) Dar ce anume declanseaza aceste secvente?
O melodie? Un parfum? O culoare? O fotografie?

Da....pozele sunt minunate moduri de a ne intoarce in trecut, sunt cele mai statice drumuri catre ce a fost.
Si stiu ca toti suntem la fel intr-o anumita privinta...Cu totii vrem sa afisam doar imaginea noastra pefecta, in care suntem mai mult decat normali, chiar foarte aratosi, bagam si putin Photoshop si gata:P

De ce nu ne adjudecam si partea nevazuta a lucrurilor? In fond o amintire e la fel, si faptul ca iti amintesti acea perioada inseamna ca ai retinut toate detaliile, fie ele urate, ciudate sau peste limita asteptarilor.
Asadar...de ce sa nu zambim sau chiar sa radem de pozele in care am iesit cu ochii inchisi? Sau cu gura deschisa? Sau pozele facute prin surprindere in care am iesit cu privirea crucis? Sau cu mana pe fundul unei colege? Sau strambi? Sau cu fosta gagica/fostul gagic? Sau beti rupti? Sau chiar dormind?

Astept un email cu poze de la cei care indraznesc sa apara aici:)








4 comentarii:

Anonim spunea...

nu ti-ai doriiiiiii! :))

dedelicious spunea...

ce nu mi-as dori? sa vad poze? :))

Poison spunea...

am eu o gramada de poze :))))

dedelicious spunea...

Bine Teo, astept :))