BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 21 februarie 2010

To be or not to be ...


Oh……gata cu euforia iubirii ? :)) Dupa cum bine ma asteptam, revistele au fost pline de...sugestii. De sosuri, mancaruri, lenjerii, cuvinte dulci, lumanari, dantela si tipuri de ruj. Da, minunatele instrumente de comunicare, revistele (cele de femei, evident) ne atrag prin sfaturi pentru o viata mai buna, uneori le cumparam “de fite”, ca deh, sa vedem ce se mai poarta, alteori au ruj cadou si ni se pare un pret rezonabil, sau poate apare vre-un articol cu papuselu’ din Twilight :P In orice caz, ar trebui sa fie o incantare sa te delectezi citind sfaturi de la alte cititoare, sfaturi de la cine stie ce psiholog, cu ce se imbraca vedetele, ce culori se poarta, intr-un cuvant...ce e in sau out. DAR am o nelamurire (evident, sunt campioana la a-mi pune cele mai ciudate intrebari :P ), pentru cine se presupune ca sunt aceste reviste? Ok. Le citesc si eu, si mama mea, si probabil profesoare de pe la faculta, tanti de la posta sau tipa draguta care vinde la Fornetti. Suntem cu vieti sociale si convingeri diferite, dar probabil toate am cumparat la un moment dat aceeasi revista. Ce ma amuza in mod special este faptul ca nu se face diferenata intre cititoare. Eu imi permit sa imi cumpar revista, o citesc, dar imi permit prea putin sa ma tin de sfaturile prezente in paginile ei. Ati observat ca TOATE se presupune ca mergem cu iubitii la restaurant? Toate vrem sa ne condimentam viata (sexuala sau nu)? Toate mergem la sala si vrem sa slabim si cautam diete. Toate lucram la birou, si vrem o mai buna colaborare cu sefii, evident ne permitem excursii in destinatii exotice. Ne permitem la fel sa ne exploatam hobby-urile, sa ne crestem copiii ca la carte, citim cum sa ne mentinem prietenii, ca e sanatos sa mancam echilibrat. Ne permitem sa ne uimim iubitu cu cea mai sexi lenjerie propusa, care e de la mai stiu eu ce casa de moda sau “da firma” si costa nush cate sute de euro. Toate ne permitem sa purtam 15 cm de tocuri, ca de, asta recomanda designerii. IN NICI UN CAZ nu purtam verde, ca nu e pe trend, ne fardam numai cu albastru si purtam genti de 2 ori mai mari ca noi :)) Daca ni se usuca pielea avem ca sugestii unt de corp la vreo 2 milioane, sau ca sugestie pentru persoane mai parlite....lotiune cu 1 milion. Cea mai tare chestie am citit-o acum vreo jumatate de an....ca sugestie pentru o seara incendiara....ARRRR=))
Sfat: Mergi cu iubitul la restaurant, la un moment dat scuza-te, ridica-te de la masa, mergi la baie, iti dai chilotii jos (presupunand evident ca sunt tanga, nu prelate de tir :) ) si cand te intorci la masa ii strecori discret in buzunarul iubitului. El va ramane surprins si va fi micul vostru secret, si abia va astepta sa te devoreze cand ajungeti acasa =))))))))
Va las pe voi sa comentati....


3 comentarii:

Anonim spunea...

Sa incep cu sfarsitul ... mi se pare tare faza cu o usoara discriminare insa... ca nu merge si invers... sa`i tranteasca boxerii in decolteu si sa-i spuna ca o asteapta 18 CM (RECORDS) cand ajunge acasa, numai sa mai comande 2 sticle de vin (de preferat rosu). Desigur dupa ce termina (sticlele) nu mai apuca sa ajunga in dormitor (nu de excitat ci de beat)si domnisoara iarasi ramane cu buza ...(stim noi cum). Si cu referire la reviste (pe care din principiu nu le prea citesc.. nu de alta dar imaginatia mea este destul de bolnava inca din nastere si nu mai trebuie hranita cu altceva) sunt o gluma. Suntem diferiti, ne plac, ne atrag, ne excita, ne displac... lucruri diferite. eu nu sunt tu.. si invers. Ea nu e ca cealalta. La una ii place slanina cu branza si ceapa (si mie) si alteia ii place Somon Blaireau sau Ballotins de Saint-Jacques(exista). La una ii plac trandafirii, la alta nu. Una isi permite haine de fitze, alta nu. II place fotbalul sau nu; sportul sau nu; chiar barbatii.. sau NU! suntem atat de diferiti in cat nu ai cum sa generalizezi. Asa ca .. SFAT... investeste banii aia intr-o carte (da mama) sau intr-un bilet la teatru...sau la meci .. sau ceva ce ii place si ei... si toate astea cu o vorba buna si un gand bun.. si sinceritate...si respect...si intelegere...si compromisuri... si MULTE ALTELE (pe care le invatam cat traim din propria experienta) fac mai mult decat toti pisalogii.. scuze.. psihologii din reviste. (stiu... mia usor este sa citesti revista)

dedelicious spunea...

uoooou....oare cine se caracterizeaza cu o imaginatie bolnava????:)) anonim simpatic ce esti :P
Multumesc de parere....:)

Anonim spunea...

cu placere ;)