BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sâmbătă, 28 mai 2011

Hai sa exageram!

Am vazut saptamana trecuta o stire din marginimea Sibiului, legata de serbarea de sfarsit de an a copiilor de clasa a 8a si a 4a. Imaginile din fundal ii aratau pe toti fericiti ca au terminat scoala si isi primesc TOCA si diploma. Erau astfel pe rand strigati in fata sa isi primeasca hartia si ...toca, simbolul absolventilor. Oh, dar oare ce au realizat? Au terminat clasa a 4a, respectiv a 8a....oau.Oare unde-s coronitele alea impletite cu mandrie cu o seara inainte pe care le primea doar cel care obtinea premiul 1? Cred ca-s prea naturale pentru falsitatile din ziua de azi...



Si ca sa completez imaginea, am fazut pe minunatul feisbuc copii de gradinita imbracati in robe si cu toca pe cap. Absolventi de gradinita.... Ai de capu meu, parinti, sa fiti mandri ca au terminat piticii gradinita, chiar era cazul sa inteleaga si ei importanta acestui fapt, sa arunce toca in aer pentru rezultatele obtinute..de a se juca 3 ani.



Aceasta manifestare de curs festiv ar trebui sa aiba loc la terminarea facultatii....si atat. Daca primesti toca la terminarea fiecarui ciclu scolar, care mai e farmecul? Sa faci colectie pe dulap?:P






Mah oare is io nebuna sau trebuia sa primesc toca aia cand m-am nascut? Cum pentru ce? Pentu ca am vazut lumine zilei, ce, nu-i de ajuns?:))


11 comentarii:

Poison spunea...

:))))) Oribil! eu ma gandesc ca e o afacere si asta.....stii cum e, romanii sunt inventivi..parintii se minuneaza ca e ceva nou..

dedelicious spunea...

si ne mai miram ca si-o iau copiii in cap :-S

Poison spunea...

Poi copii de clasa 1 cu telu de ultima generatie la gat n-ai vazut? noi pe vremea aia ne purtam cheia la gat sa nu o pierdem =)))))

denis spunea...

mi-a placut articolul si iti dau dreptate, ps:data viitoare sa ii intrebi ca poate vor copiii sa fie filmati cum absolvesc gradinita :))

dedelicious spunea...

:)) sigur denis, poate vor si cd personalizat ... ii combin eu cumva sa fie bine pentru amandoi :)))

Anonim spunea...

pai chestia asta cu toca la absolvire nu e imprumutata tot de la americani? la ei se foloseste si la absolvirea high-school-ului. ia intreaba-i pe ai tai, daca au auzit de toci, robe si draci pe vremea lor. Mie nu mi se pare ok nici la terminarea facultatii. e o facultate (banalitate in ziua de azi), nu un doctorat. Mai ales ca festivitatea se face inaintea licentei... Ce sarbatoresti, ca esti un appretience inainte sa-ti iei diploma propriu-zisa?
eh, parerea mea... hac!

dedelicious spunea...

Noi vrem sa ajungem sa imprumutam tot ... sper numa femeile cu gabarit depasit sa nu le imprumutam:))...legat de toca si roba....bun, ai nosti parinti nu aveau asa ceva, am adoptat trendu...acum cativa ani, ne-am adaptat si am imbratisat treaba asta cu toca la terminarea faculatii....dar acum? acum ce facem? ne imbracam copiii cand implinesc un an?

Anonim spunea...

da si ii invatam engleza la gradinita. ii pregatim pentru viitor. Cum vor putea ei sa-si ceara painea de la magazin daca nu vorbesc engleza sau maghiara? e supravietuire...

Poison spunea...

Sunt de acord cu Anonim. E oarecum aiurea sa fie pompoasa festivitate cu toci si tot arsenalul, inaintea examenului de diploma. Nu stiu de unde ideea asta.
In plus, daca as avea un copil mi-ar place cand termina gradinita sa avem imortalizat momentul pe un cd, fie el si personalizat. :)

dedelicious spunea...

1. Esti aceeasi zodie cu domnul Anonim, deci inteleg punctul de vedere :))
2. Si eu sunt de acord pana la un punct.
3. Asta nu inseamna ca o sa imi cresc copilul in padure departe de "modernitate" (ca sa zic asa) dar o sa ii dau numai cat stiu ca e normal sa duca, nu se merita sa ii incarc copilaria cu tampenii, ca oricum are timp sa le descopere si singur :))

Poison spunea...

Aproape ca incep sa cred in zodii. :))