BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

marți, 31 mai 2011

C'mon Kid!










Pentru ca maine e Ziua COPILULUI :) vreau sa imi amintesc de :








1. Napolitanele Margareta (am gasit in anul 2 de faculta la un magazin din scara blocului si i-am zis la tanti sa mi le dea pe toate pe care le are)





2. Cand infundam 3 gume Minty in gura de nu mai puteam vorbi ( guma care era varianta mai ieftina a lui Wrigley Spearmint, ca nu toti aveau rude prin America sau Germania)





3. Lipiciu ala cu lopatica pe care copiii il mancau pentru ca avea miros asemanator cu cel de migdale :)))





4. Gumele de sters in forma de capsunica :))




5. Isteria papucilor "ca a lu Andre", maieutele pana la buric, sclipici pe la ochi si parul prins "palmier" in varful capului :P





6. Fascinatia descoperiri fardului albastru intins excesiv pe la ochi si incercarea disperata de a-l sterge sa nu vada mama urmele





7. Frizura "Castron" si nebunia Backstrees Boys





8. Imitatul vedetelor din telenovele :)))) ( am avut o pasiune maaaare pentru "Deceptii" =)) )





9. Si vreau mai ales sa imi amintesc cand eram inebunita dupa "bomboane pe bat"(adica Topitop, asa se numeau parca :)) Imi amintesc ca mama cumparase o punga de dropsuri ( mancam pana explodam), dar a trebuit sa le puna pe fiecare in scobitori ca sa fie bombon pe bat ca asa vroia muschiu' meu :)))





Sunt convinsa ca sunt atatea chestii pe care le-as putea scrie si de care m-as amuza copios, dar va las sa imi impartasiti amintirile voastre cele mai apropiate de cand erati copchii inconstienti ca viata nu-i asa roz ca dropsurile de capsuni....





7 comentarii:

Poison spunea...

Cand eram mica aveam o fascinatie pt pantofii si sandalele mamei,precum si pentru trusa ei de farduri.
Gume Turbo. Eugenii ( dinalea impachetate in hartie). Colectia de papusi Barbie si garderoba pentru ele. Cand ne jucam de-a Sailor Moon cu celelalte fete de la bloc sau saream elastic... mancam pufuleti pana ne spargeam, sau mergeam la furat de corcoduse.
Imi aduc aminte, intr-un an de ziua copilului m-a dus tata intr-un magazin de jucarii si m-a lasat sa-mi aleg o jucarie. Mi-am ales un minuscul ursulet de plus pentru ca ala mi-a placut mie din tot magazinul.
Oh, acum as da 10 ani sa mai pot fi copil...

BFF spunea...

mie mi-e dor de niste eugenii...am eu una mare de tot mereu cu mine, dar vreau si de alea mai mici si mai normale :D haha...
La multi ani, gagico!!!!!! :*

Anonim spunea...

La multi ani dedelicious dede:))
From THE AVRIG CITY...baiatul cu ochii verzi.

dedelicious spunea...

@ Teo, tot ce ai scris am trait si eu.
@ BFF, faza cu eugenia e ft tare=))
@ Anomin cu ochii verzi ... La multi ani pentru copilul din tine :)

Anonim spunea...

Pfaaa...buzdugane din smoala, inghetata polar, jocuri cu carbit, cornete cu ace, atinsea pe pupe...nu neaparat in aceasta ordine :)) Still hate ya' ca nu treci pe'aci :(

dedelicious spunea...

da....si am mai uitat sa scriu de jocul cu sticla :))

told ya, don't hate me :P

Anonim spunea...

pai mie mi-e dor de eugenii, pufarine, inghetata aia waffle (sau ceva de genu' ala), mersul cu trenul,seminte de floarea-soarelui proaspete (adica de pe palarie din camp :D ), mersul pe jos in jurul orasului (pai primaria era in o parte a orasului si piata era in partea cealalta :D ), apa minerala cu acid,si PEISAJELE ROMANIEI!!!

Of copilarie...