BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

joi, 15 septembrie 2011

AnI dHe LiTscHeu

A început școala! Și astfel Clujul s-a schimbat, sunt mult (prea) mai multe coolori, mai multe fiThZE, ghiozdane umflate sau poshetzele minuscule cu sclipici. Mai puțin aer de respirat în autobuz și mai multe priviri de înfruntat, plus mâini pe fund. Mai multe insigne, telefoane la 7 dimineața, povești despre întâlniri și ora oribilă de mate sau c****a din clasa de lângă.



Am observat în umila mea plimbare de la 7 jumate cu busu, mai multe tipologii de elevi. Pardon, liceeni.



1. Diva consacrată. Toată toată feșăn, cu lac roz/unghii cu gel. Vorbește taaare și mult, are în jur 2 gagici care speră ca dacă umblă cu don'șoara au șanse să fie dive și ele la un moment dat. Diva știe tot, care cu care s-a mai cuplat, de ce și cum. Are cele mai prețioase știri din toată școala și modelul ei în viață este Bianca Drăgușanu. Diva chiar știe tot, mai puțin orarul.



2. Smecheru' cu cercel... musai mare și sclipicios, cunoaște toate divele (vezi nr 1) din școală. E ușor analfabet, se împinge si e gălăgios.




3. Detașatul/detașata...sunt acei misteriosi din clasa care au un farmec aparte, nu-s cei mai deștepți dar nici nu vor să fie. Își petrec pauzele singuri sau cu detașații lor.




4. Chubby complexat.


5. Roacăru, emogirl sau fanchi plină de agrafe.


6. Timida simpatică foc dar prea speriată pentru lumea asta.


7 Sportivul, cel care face în general parte din echipa școlii (de fotbal, baschet etc)


8 Ciudatul drăguț dar uncool.






Dacă ați văzut voi altceva, let me know.




















5 comentarii:

Anonim spunea...

daa..modelul nespalatului......do you remember busu 25 ?

dedelicious spunea...

ahahhahhahah :)) asta da... si sunt si multi de astia!

Poison spunea...

:)))) ce m-am mai amuzat. :))) mi-am adus aminte de liceu.

Poison spunea...

Tocilarul. Mereu in uniforma proaspat calcata, cu ditamai ghiozdanul in spate ( in care cara toate cartile materiilor din ziua respectiva, apa, senviciuri si un mar) cu freza aiurea...cu sau fara ochelari in combinatie cu chubby complexat ( sau nu neaparat).
Diva consacrata super parfumata. :)))

Rares spunea...

Eu in ce categorie eram, Andreea? Sa nu-mi spui ca sportiv, ca fac pe mine de ras. :))