BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 28 mai 2010

am luat-o eu raza?


Pfff....Am impresia ca lumea e cu susul in jos. Si da, probabil e. Dar eu simt/aud/vad asta in fiecare dimineata. Si nu, nu pentru ca ma uit la stiri si deplang situatia deplorabila a tarii noastre. Ci pentru ca locuiesc intr-un bloc, chiras ca orice student cu medii insuficient de mari pentru camin. Stiu, nu e suficient ca sa confirme ca lumea e cu susu-n jos. Dar am impresia ca vecinii mei vor sa se mute pe hol! Din moment ce se cearta pe hol, isi usuca hainele, isi schimba copilasii, isi plimba cainele, fac poze (! pitzi style) ... Pe cuvant, sunt 3 familii inrudite, locuind in garsoniere una langa alta. Copii sunt mici, urla, tzipa, se joaca cu mingea in fata camerei mele si de multe ori m-am impiedicat de o trotineta "parcata" exact in fata usii mele. Daca ies pe hol sa vorbesc la telefon pentru ca doarme colega, ma izbesc de o serie de priviri ostile... Cum indraznesc eu sa fac putina forfota pe hol? Daca vreau sa merg sa imi iau paine trebuie teoretic sa ma aranjez, sa nu am paru valvoi, pentru ca gasca de muchachos din fata blocului in frunte cu 2 muze se uita cu ochiul critic si intre 2 scuipaturi de seminte arunca o replica urata sau un comentariu total, despre fundul nebombat/sanii nerotunzi/parul neplacuit/pantalonii de trening de casa care nu's de firma. Daca scapi de comentarii la iesire, tot pe acolo te intorci, asa ca mai ai o sansa sa auzi pareri si comentarii. Super, sunt un caracter tare, nu ma intereseaza ce zic preaminunatii, dar pentru ca sunt asa nepasatoare incep sa strige de-a dreptul "gagicaaaa, ti-a cazut ceva din buzunar" (mwuahahahah pantalonii mei de trening n-au buzunareee). Pe stergatoarea mea de la intrare am gasit de multe ori bucati de salam, bomboane, o papusa fara gat, o roata de la vreo masinuta, ambalaje de inghetata. Ok, toate ca toate, toate trec, dar intr-o zi cand am ajuns acasa de la scoala unul din cele 3 cupluri aveau o superdiscutie aprinsa si au sfarsit prin a arunca unul dupa celalalt cu o sticla/vaza...
La 8 dimineata cele mai interesante discutii sunt pe hol. "TUUU, nu te uitz otzar' cand se plateste taxele????? Hi, ca mie mi-i lene sa ma duc pana acolo!" (a se nota, 10 metri mai in fata e panoul cu taxe).

Da, vecinii pot fi o sursa de stress, mai ales daca monopolizeaza holul. Si mai ales daca pentri eu linistea e ceva strain, olere de liniste fiind reprezentate doar de stat pe hol, la "racoare".

Mai am 2 saptamani de stat aici , rezist. ;)


4 comentarii:

Rares spunea...

Pentru inca doua saptamani nici nu merita efortul de a scrie postul asta. :))

dedelicious spunea...

Da, poti sa zici asta, dar nu puteam pleca de aici fara a scrie ce am suportat de cand sunt in cluj. Si alt moment mai potrivit nu as fi gasit... :P

dushy spunea...

pfoai super tare articolu asta...chiar ai surprins perfect atmosfera care si mie mi-e cunoscuta;))))...atata am ras...nah las ca mai ai putin....si n-o sa mai vezi dealea...;))))))sa ai o vara frumoasa...calatorie placuta...;):*

dedelicious spunea...

Multuesc dushy...stiu ca tu ai suportat mai mult :))
Sa ai si tu o supervara :)
hug!