BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 12 mai 2010

I'm still here!



Heeei!!!

Agitata perioada.... Licente, sesiuni, plecari, bagaje, prieteni noi, proiecte, inceput de vara, nostalgii, planuri, pantofi cu toc si amintiri. Asa caracterizez eu perioada asta.
Licente in cazul multor oameni din jurul meu.
Sesiuni pentru mine si restu'.
Plecari....pentru ca eu m-am decis sa plec in lumea larga... cu BEATRICE, pentru ca mi-a promis ca are grija de mine.... :P...
Bagaje, ca nu m-oi duce cu mana goala.
Prieteni noi pentru ca am colegi misto de master.
Proiecte ca's obligatorii >:)...
Inceput de vara, pentru ca vara inca nu e.
Nostalgii pentru ca trece nenorocitu asta de timp mult prea repede. Planuri...pentru ca trebuie :((
Pantofi cu toc ca e pe trend ...glumesc.
Si mai ales amintiri...din nou afurisitele de amintiri care nu ma lasa in pace. Ba ele m-ar lasa, dar nu le las eu:))


Azi am participat la un curs festiv...prezenta mea intr-o sala plina de oameni cu sperante si cu aparate foto in mana ca sa imortalizeze momentul m-a facut sa am o intoarcere in trecut, in urma cu un an pe 22 mai. In ziua respectiva s-a intamplat ce multi asteptam...sa aruncam tocile in sus ca niste absolventi straluciti ce suntem :)
Si da....a fost superb, a fost bestial sa ma distrez. Si ca sa fim aproape cei mai originali, am facut o nebunie...am marcat momentul cu un imn. A nu se lua in calcul vocile neantrenate, costumatia nu tocmai de coristi avansati, aranjare imperfecta si locatia stramta (laboratorul de radio din cadrul facultatii de jurna Sibiu). A se lua in calcul fapta in sine, ideea de care ne-am prins cu totii, deschiderea la risc si talentul colegei LILI la ...de toate!!! Ca sa nu mai laud degeaba aceasta fapta, va las sa accesati linkul.


http://www.youtube.com/watch?v=CRXm6Y8R6pA


Va doresc ca orice faceti si oriunde mergeti sa nu uitati de cei cu care v-ati petrecut cele mai tari momente ever! Eu nu pot si nu vreau!

Kiss and hug!

4 comentarii:

Anonim spunea...

te rog da adauci faptul ca mergi cu mine in lumea largaaa!!!! musai!!!!beatrice

dedelicious spunea...

BEATRICE E SIAMEZA MEA.....deci nu plec nicaieri fara ea. punct.

Anonim spunea...

noroc ca semanam la sex =))

dedelicious spunea...

si zodie :-W