BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sâmbătă, 11 decembrie 2010

Ar trebui sa intelegem ceva?:))


Da stiu, oamenii sunt niste ciudati prin definitie:) Au diverse obiceiuri, isi numesc pisica dupa filmul preferat sau chiar copiii (caz nefericit, chiar cunosc copii care se numesc Brian sau Armando). Oamenii au ticuri (pocnesc din degete, isi musca buzele, dau din picioare, mormaie), au obiceiuri ciudate, fac combinatii de mancare extraordinare (telemea cu gem, sau de ce nu, gem cu rosii) dar in final astea ne fac sa fim unici, deci nu e un lucru atat de rau, atata timp cat nu dam din maini sau din picioare incat sa il pocnim pe vecinu. Eu una imi pocnesc degetele de parca ar fi scobitori, fratele meu canta la masa (cand era mic si ii placea ceva in mod deosebit), cunosc persoane care se joaca cu parul in mod obsesiv sau bat un ritm de la o melodie imaginara :))

Mereu facem alegeri, cum ar fi un id de messenger. Alegem nume sau pseudonime care sa....sune cumva :)) si stiu sigur ca majoritatea au avut un id de messenger aiurea inainte de "cel serios". Pe mine multi ma stiti ca "zeitza_dede"... in momentul in care generatia noastra a descoperit internetul nu stiam ce sa mai inventam sa para ceva iesit din comun :) Am cateva exemple de id-uri de messenger cel putin amuzante dar nu vreau sa supar "proprietarii" asa ca o sa intreb initial, apoi o sa editez postarea ;)


Ca o concluzie, ma uitam zilele trecute la retelele de wireless pe care le detecteaza laptopul meu ( si nu, nu am nici un vecin atat de darnic, toate sunt parolate) si am detectat o retea cu un nume cel putin amuzant... o sa atasez poza :P


Va pup si astept sa va dezvaluiti primul id de mess :D


7 comentarii:

Rares spunea...

Eu il am pe aceasi de cand am dat de mail: rares14sb
Si nu, nu aveam 14 ani, aveam 13, da? :))

dedelicious spunea...

:)) bine rares, tu esti om serios si matur...da mai sunt imaturi care nu gandeau la vremea respectiva si nu le-o venit mintea nici acum :P

Poison spunea...

Deci chiar am multe de zis.
- Pe motanul meu il chema Danila( RIP), pe pisica o chema Tincuta, pe papusa mea o chema Tantza. Pe papagalul unei prietene il cheama Armando.
- Ma joc cu parul cam des. Am baut bere cu sirop de zmeura, am facut dulceata de gogonele.
- Primul meu id de mess gr8_teo
- Al doilea id de mess: lovelydodo
- Reteaua de wireless se numeste Thermal (inventia lui Tudy)

dedelicious spunea...

Muuulte nume si colorate :)) sa iti traiasca animalutzele....alea care mais sunt :-S si reteaua de wireless...sa nu o parolezi, nu fi rea, lasa vecinii sa se bucure :P
levelydodo :X

Anonim spunea...

si eu am un tic... dau mereu din picioare. si al doilea altruismul si daruirea care o arat pentru persoana... stai.. ca asta-i la alt capitol (si nue tic asai?).

berea cu sirop de zmeura e o reteta veche din polonia...

branza cu gem e bestiala

si primul meu ID de mess a fost "2PEU"

Anonim spunea...

in copilarie ama vut PE PUTIN 10 ticuri... si o perioada inc are aveam vreo 4... in acelasi timp. Nu se putea vorbi cu mine... parca eram handicapat.. dadeam din toate! :)

dedelicious spunea...

POi....1. Altruismul nu e un tic, si nu se incadreaza nici la calitati si nici la defecte.
2. Cand suntem mici toti dam din toate.. :))