BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

joi, 9 decembrie 2010

I love....


Cluj,

Seara de decembrie

cand a inceput sa ninga



Dragii mei,


Nu stiu cum sunteti voi, dar eu ma bucur de felicitari si scrisori mai mult ca de orice. Sunt fan al scrisorilor, biletelelor... Am impresia ca pastreaza un mister...si mai ales scrisorile pastreaza ceva din trecut... Sunt nebuna si as putea sa pierd in fata rafturilor de felicitari 5 ore. Nu m-as plictisi pentru ca sunt toate ingenioase. Si e extraordinar de frumos ca se gasesc pe toate gusturile, pentru toate sarbatorile si pentru toate ocaziile. Si acum, ca tot vin sarbatorile de iarna, eu una pun prima data pe lista cate o felicitare cu dedicatie pentru fiecare din prietenii mei.

Poate nu ma credeti, dar am pastrat toate felicitarile si scrisorile primite vreodata. Fie ca au fost de la prietene plecate din tara cu care m-am chinuit sa pastrez legatura, fie de la iubiti secreti din scoala generala, am pastrat si multe biletele care zburau in timpul orelor plictisitoare de istorie. Pentru mine sunt o marturie a vremurilor ce au trecut... si chiar daca unele contin doar o caricatura a profului :))


Si de ce nu...ati putea scrie o scrisoare pentru Mosu...nu neaparat veti primi ce ati cerut, dar macar vedeti ce pretentii aveti si la anu' pe vremea asta va veti amuza de ceea ce ati scris :D

Astfel...anul asta de Craciun prietenii mei vor primi cate o felicitare personalizata...Facuta de mine... cu putinele cunostinte de Photoshop...pentru ca imi sunt prieteni si merita ce-i mai bun :)


Cu drag,
Andreea


7 comentarii:

dedelicious spunea...

Beatrice Carmen: si eu aveam biletele..si inca mai am o scrisoare de dragoste si un biletel cu o poezie :) si trandafiri presati si cadouri frumoase :D ... mai vreauuuuuuu !!!!!

Teo spunea...

Eu am scrisori siropoase :)) poze cu dedicatii...biletele, mesaje, poezii...chiar si o melodie... :X Cea mai frumoasa scrisoare de dragoste am rupt-o :))) am vrut sa ii dau si foc.

Danutza spunea...

eu mai am o scrisoare catre mosu...care ma credeti sau nu am pus-o la posta cu timbru si destinatie...adresa unde stau normal :P....dar o mai am ...si imi doream nimic mai mult decat o pereche noua de ''blugi'' jeansi cum se spune acum :))....pe langa alte porcarii ca sa dea bine ;)...aaa app biletelele mele mai au inca miros de atunci ....parfumul unui baiat din generala :D

dedelicious spunea...

@teo....si eu am vrut sa rup scrisorile, dar mi-am dat seama ca nu are sens, asa ca acum stau semirupte in dulap :))
@danuta, mie imi era prea lene sa ii scriu mosului, asa ca speram sa ma auda cand gandesc ce vreau :)) Dar foarte tare ca te-ai dus la posta :))))

Danutza spunea...

@dedelicious pe bune ca m-am dus la posta ....cand ne mai intalnim prin metropola Avrig sa ma anunti sa iau si plicul si scrioarea ;)

Rares spunea...

Mai ai vreunul de la mine? Ma indoiesc. :))

dedelicious spunea...

tu nu imi trimiteai biletele rares :( pentru ca mai ales in clasa a 10 stateai in spatele meu, apoi in a 11a imi transmiteai tot prin livia :)))