BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 4 iulie 2011

Nu-i bataia rupta din Rai, da putoarea?

Mă io nu ințeleg o chestie... cum naiba să nu reușești să îți controlezi mucu' de copil? Cum să urle timp de 15 minute ca din gură de șarpe că nu-i convine ceva? Menționez că copchila aia nu avea nici măcar doi ani. Cu mucii până în gură, în brațe la tac-su, urla de zici că îi tăia cineva vreo mână. Înțeleg, personalitate frate, da fac ceva pe ea personalitate zgomotoasă...Ce făceau părinții? Râdeau...când chiar nu era de râs. ''UI la ea ce se agită...'' cum să nu reușești să o calmezi? Poi eu când eram mică, oricât de mult mi se părea că mi se cuvine un lucru, știam că dacă nu mă calmez, o încurc. Și să nu credeți ca ai mei sunt comuniști...nu, doar au știut să îmi impună limite. Menționez că mucu era în Ratuc, dând din picioare ca un drac împielițat, cocoțată pe scaun. Nu-i ok să-ți plesnești copilu', da nici să îl lași să urle să le plesnească la toți timpanele....




Și asa puțea pitica... ai de capu meu! Îți muta nasul... dacă avea unde să se mute, la ce înghesuială am prins (asta e deja veche cu pipăiala și înghesuiala, deci trec peste).


Pe scurt....I-aș fi înroșit o palma peste fălci de măcar ar fi avut motiv să urle.




Legat de... putoare....am văzut în sfârșit o campanie (sau mă rog) cu intenții extraordinare!




Simplu... Circuli cu Ratucu, primești Rexona la nush câte călătorii. Incredibil frate...cine s-o fi intoxicat așa de rău încât s-o fi gândit să ia măsuri?? Io nu zic, că doar tare bine ar fi să mai folosească unii Rexona sau orice, numa să pună mâna să folosească...




Cred că dacă circuli cu Ratucu' ai zilnic subiect de blog...Bine zic? :P




Și voi aștia cu abonament pe Ratuc, ia mereți repede de vă luați șpreiu'....




2 comentarii:

serjik spunea...

foarte tare:))) am vazut matzuci dinastia si la varste mai inaintate:) iti dai seama cand aia cresc si devin adolescentii ce se inampla atunci:))fuy de capu meu..............doar haine de la gucci si asa mai departe:)))sau armani.....eu nu am luat bataie prea multa la viata mea.....dar cat am luat mi-a ajuns:)))anyway ff tare postul deea keep it that way

Poison spunea...

N-ar strica o campanie dinasta si la noi in Tg Mures, dar sa le dea si sapun...ca degeaba se dau cu deo daca nu se spala...:))