BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sâmbătă, 13 august 2011

Observație !

Eu merg în club ca să dansez. Să ard calorii, să îmi consum energia, să și socializez, dacă e cazul. Și da, ma chinui și eu să iau ceva pe mine să arate bine (adică să îmi placă mie, nu să fie pă trend), dar să îmi dea și posibilitatea să mă mișc, că doar de aia merg acolo. Sau nu?



Cred că ați observat și voi trendul 'Stat și analizat care cu ce-i îmbrăcat și cercetat împrejurimile de fete/băieți cu... potențial'. Există în orice club partea aia de 'intro', preludiul ăla vizual când faci frumos turul clubului. Dar da, din punctul meu de vedere e ok să aștepți să se destindă atmosfera, să bea lumea o coada-de-cocoș, altfel vezi lumea după un sex-pe-plajă sau o carte-cubaneză, nu mai zic după un orgasm sau după răsăritul-tequilei. Dar încerc să îmi dau seama de ce oare vin gagici în club dacă stau toată seara așezate la masă? Să zicem că 20%sunt obligate, pentru că are nush ce prietenă ziua de naștere, 20% au bube/beșici/vânătăi de la papucii cu toc, 10% au rochia prea strâmtă și nu vor să arate tot din prima, 10% au venit să se îmbete de necaz/fericire sau sunt prea bete deja, darrrr cele care nu se încadrează la aceste categorii, DE CE vin în club??? N-au unde fuma acasă?






N-am concluzie la articolul ăsta...a, ba am... ați observat ce succes are tipul care face pozele? Pfff... Chiar toate fetele-s atrase de un ... obiectiv mare?








7 comentarii:

Poison spunea...

N-am mai fost in club de oooooho...ultima data am fost cu tine. Dar nu stiu daca ai observat lumea nu prea statea jos. :))
Cred ca ar trebui sa renunte la canapele confortabile, dar ma gandesc ca proprietarilor le convine ca lumea sa stea la masa....doar le creste profitul!

BFF spunea...

as da orice sa fiu acuma pe o masa intr-un club si sa dansez pana mi se rupe tocul de la papucii meu Nina West care merge cu rochia de la Guess, care are la brau o curea Bebe...sa imi sune telefonul Iphone 4, care mi pus intr-o geanta de la Gucci, si cand raspund la telefon sa se vada pe mana dreapta inelul meu de la BVlgari....asta da viata de noapte!!!! :)) i miss Romania!!

dedelicious spunea...

bff, poti veni si cu o rochita simpla, cu inel de tabla, cercei crosetati si balerini, cu nokia 1300 in rucsac ca eu stiu ca ne-am distra de minue. si o luam pe teolici cu noi :)

BFF spunea...

claro, ce am zis eu era asa ironic...la cum merge treaba prin state...si in pijamale m-as duce mai nou, numa sa ma duc :)) ca doar vinerea trecuta una era imbracata in papuci de casa :))))))) am crezut ca nu vad bine, dar chiar nu bausem nimic!!

dedelicious spunea...

=))))))))))))))) of ce bun subiect de blog era ala!

Anna Ioni spunea...

:)))
se schimba lumea.....sunt curioasa cum va fi in cluburi peste 10 ani

Poison spunea...

Asaaa...sa nu mergeti in nicio disco fara mine!!! :D