BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 29 august 2011

Impresiuni!

Well ... da, a fost vacanta si pentru mine.
Am si niste concluzii scoase din tolba de concediu.
Concediul asta am fost confundata cu Inna. Nu, nu mi-a placut.
Am (re)luat parte la festivalul mirific "Florile Oltului" dar cred ca trebuie sa ii schimbe cineva denumirea in "Flori duse pe Olt".
Am stat la soare, dar pana nici soarele nu razbeste cu pielea mea aaaalba!
Am simtit un regret ca in momentul in care am avut concediu mirosea deja a toamna. Adica a vinete coapte si zacusca.
Pe strazi e plin de copii care profita de ultimele zile de vacanta.
Hanna Montana e pe toate ghiozdanele ... din nou. It just never gets old!

Dar cea mai frumoasa parte a fost ca in sfarsit am avut un pic mai mult timp sa ma vad cu oamenii din Sibiu... si da, I'd do it again.


AAauuuci! Tocmai am primit o palma sa ma trezesc la realitate. O palma de la mine!

Well, u know the song...
Wake me up when September ends!

3 comentarii:

Anonim spunea...

yeah... thank you for the call :P

Teo spunea...

Cum sa fi confundata cu Inna? =)) imi imaginez cum au venit oamenii la tine: "Hey, Inna!" :)) .
Hanna Montana pe toate ghiozdanele...well..cred ca sunt ghiozdanele de anul trecut, doar e criza. Bag mana in foc ca..la cum a crescut Miley, nu mai e idolul fetitelor. Sau e? :))
Ma bucur ca te-ai distrat in concediu...dar cum se face ca nu ai avut o luna...ca toti oamenii?

cipx spunea...

green day