BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 21 martie 2012

Check-in

Poza nou uploadata pe Feisbuc.
Cu o fata.
O fata care priveste in sus spre nemurire.
N-am nimic cu poza, fiecare e liber sa faca ce vrea.
Primeste vreo 3 likeuri
2 comentarii.
Hopa… unu din ele “Foarte faina fata”
Raspunsul fetei… “Multumesc Doamna Profesoara”
Mno amu nush daca profa era/e tanara, tinea cursuri pe net sau e pur si simplu nonconformista.
Dar sunt de parere ca fb-ul e strict pentru pustani fara ocupatie. Asa ca mine. Sau pentru cei care vor sa se combine. Sau sa is promoveze blogu. Asa ca mine. (Chiar ma gandesc serios sa il inchid la un moment dat)



Dar de ce, daca esti profa si ai feisbuc, de ce ai da likeuri si comentarii elevilor tai? Care mai e respectul pe care il vor avea ei pt tine? “Aaaa, lasa ba, ca asta de romana mi-i pretena pe feisbuc, ieri mi-o comentat poza in care aveam fata aspiranta ca eminescu, ii clar ca imi da 10! Daca nu o santajez, ca am vazut ca i-o dat profu’ de sport like la poza din parc. “
Sunt sincer ingrijorata.

Status: Ajutor, raman corigent la mate.
Profu de mate likes that. Profu de fizica se prapadeste de ras. Colegu din 11 A scrie”Si eu”

Maine nu facem ore.
12C Likes that.


Ca sa nu mai zic de penalitatile alea de chestii cu “check in” care ii isterizeasa pe pustani.

X is in ora de mate here- “Colegiul Economic Sibiu”

Hai nu zau si noi ar trebui sa dam like de fericire ca tu esti la ora de mate? Nu pisi, e o chestie normala. TREBUIE sa fii in ora de mate.
Si faptul ca celealalte doo plictisite de colege iti dau like nu e extraordinar. Nu, chiar nu e.

Mai bine v-ati pune “In a relationship” cu viata reala si lasati prostiile.


4 comentarii:

Anonim spunea...

Sa inteleg acum ca d-na profesoara nu are voie la feisbuc? stiu cazuri in care profa de romana are 23 de ani... ! + ca varsta... e o chestie subiectiva, asa am invatat eu de la cineva! :)

bibu spunea...

oarecare masura ai dreptate..si ce daca esti profesoara la 23 de ani?? trebuie sa respecti un protocol si sa ai o oarecare prestanta daca vrei sa fii respectat..ca doar de aia se intampla ce se intampla cu profesorii prin tara care fac sex cu pustane si nush ce...

dedelicious spunea...

Oricine poate sa aiba cont de facebook , e adevarat. Dar ideea e sa ai si sa stii ce sa faci cu el. Nu cred ca ajuta pe nici o profesoara (nu, nici daca are 23 sau oricati ani) sa isi intemeieze o relatie serioasa cu elevii ei. Stim cu totii ce fain e sa ai profi tineri, te simti oricum mai aproape de ei intr-un sens, da chiar nici asa nu cred ca ar trebui sa ii scrii uneia "ce poza frumoasa", atunci mai bine sa le scrie tuturor elevilor ei, ca sa nu se supere, zic :))) Mi se pare o prostie oricum, dar e strict parerea mea. Si da, varsta e chestiune subiectiva, dar nu despre asta am scris aici ;)

Anonim spunea...

dreeeept si cum ziceti voi. poate nu am citit prea atent. e dreptul tuturor sa fie "la moda" insa DA, comentariul e putin ridicol :) si bibu, stai linistit ca elevii se "combina" cu profesoarele (si invers) ianinte sa fie "feisbucul". ;)