BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

marți, 20 martie 2012

With or without you....

Fire sociabila, de la mama natura, cu nevoie mare de prieteni si povesti, cu atittudine pro fata de retele de socializare (a se intelege schimbatul pozei de profil odata pe saptamana), cu nevoia de a scrie si a impartasi chestii care mi se pare mie ca v-ar prinde bine si voua…. Am avut recent ocazia sa experimentez ceva unic, ceva care pe altii i-ar dobora si i-ar rupe de realitate, ceva mai mult sau mai putin explicabil dar…. Prin care ar trebui sa treceti TOTI.

Dintr-o situatie mai mult sau mai putin logica/normala/posibila am ramas fara internet. Vreo luna. Apoi…fara laptop. Alta luna. Apoi fara cablu TV. Forever, ca nu mi-i dor de el. Dar… am fost pusa in situatia sa… nu stiu ce sa fac. A se intelege ca erau grade cu minus afara cand s-a intamplat lucrul asta… deci nu, am refuzat sa pun mallurile pe lista de optiuni, parcurile din pacate la fel. Cafenele… ei bine, nu mersi, nu toata ziua cel putin. Asadar… Ce oare sa fac? Colegele- la lucru. Buuun singura in casa, cu radio. Da, radio. Si nu, nu Pupatfm. Nici altul de genu’.

Am citit mai multe carti, chiar foaaaarte faine.
Am gatit mai mult :D Si da, apartamentul 34 de la nr 2 de pe strada X din cartierul preaminunat Manastur inca exista.
Am reusit sa aranjez anumite lucruri pe care credeam ca nu o sa le mai rezolv niciodata din lipsa de timp.
Acum ca a venit caldura (si internetul inca nu) am sa ma pliiiimb. Muuult. Ca celulita nu pleaca stand pe facebook. Nici la tv. Si nici buna dispozitie nu vine de pe facebook.

Asadar nu, nu am murit. Mi-a prins chiar foaaaarte bine. Mai vreau. Sigur ca o sa reconectez, dar vreau sa stiti ca se poate si fara, e vindecabil !

O zi frumoasa si spor la toate :D


2 comentarii:

Vienela spunea...

eu am trecut prin asa ceva timp de un an.si am citit enorm.pentru prima data dupa multi ani a iesit si copilul meu afara,sa bata mingea pe maidan,ca in casa nu era nimic interesant de facut(a se citi jocuri on line).cateodata regret ca am bagat iar net.

dedelicious spunea...

Foarte mare deconectarea fara internet... pacat ca e atat de util uneori :)