BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 2 aprilie 2012

Trecutul din prezent

Multi ma acuza ca traiesc in trecut. De fapt, intr-o oarecare masura, toti traim in trecut. De fapt… e gresit spus. Trebuie sa stii sa traiesti in prezent cu gandul la trecut ;)

Fara sa incerc sa fiu moralizatoare, hai sa facem un bilant. Daca nu ai trai cu imaginea a ceea ce ai facut, e foarte probabil sa faci anumite lucruri in prezent, care va devein si el trecut. E logic pana la urma ca ne definesc greselile sau fericirile pe care le-am trait. Daca o anumita situatie te-a facut sa te simti stanjenit ( un club, un anumit loc sau de ce nu o anumita persoana) stii sigur ca in viitorul care va deveni prezent nu vrei sa mai ai de a face cu el/ele.

Asadar e normal sa scriu/povestesc/zambesc cand ma gandeasc la situatii pe care le-am trait. Si voi faceti la fel, numai probabil nu scrieti despre asta :)

Live and learn, zice un bun prieten !



Sa aveti o saptamana frumoasa!



4 comentarii:

Anonim spunea...

Delia Milandru: Traim vitorul cu ajutorul experientelor care le-am facut in trecut...

Anonim spunea...

Eu traiesc in prezent... cu gandul la ACUM. Insa melancolic fiind... am o "cutiuta de pantofi" in care imi tin "amintirile" si nu pot sa nu trec prin ele din cand in cand. Bune, rele, sunt ale mele. Trebuie sa invatam din rele si sa tinem de bune... ca sa imbratisam viitorul. Dar gandul... mereu este la ACUM.
P.S. Si peste ani... poti sa vorbesti despre ORICE cu zambetul pe buze... oricat de DRAMATIC a fost in "prezentul de atunci".

dedelicious spunea...

ASA ESTE! Total de acord cu tine... Cand te uiti in urma la dramele pe care le-ai trait iti dai usor seama ca acum nu ar mai fi "drame" pentru tine :)

Poison spunea...

tanana!!