BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 27 iulie 2012

Lucruri simple

Era piesa aia acum cativa ani de la Activ... "In lucruri simple ma regasesc na na na ... "
Cei care ma cunosc stiu ca am o pasiune pentru ramele foto. As umple casa cu ele si chiar si peretii si tot mi-as mai cumpara. Tocmai pentru ca stocheaza atat de frumos amintirile...
Am deja o mini colectie, imi plac absolut toate tipurile dar le prefer pe cele din lemn si cu iz vintage. Am intrat (din pacate) doar ieri intr-un super butic, unde sincer m-as muta daca as putea. Si le fac reclama pentru ca au lucruri minunate! Sigur, nu e singurul de genu' dar e accesibil, e in Cluj (deci aviz amatorilor) ,e inspirational si perfect pentru lucruri simple adorabile.
 http://happydecorboutique.blogspot.co.uk/
Enjoy, o sa ii adaug si la lista mea de bloguri si in curand o sa aiba si un site de unde se pot comanda minunatiile :)

A happy day to all of you!

Niciun comentariu: