BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 9 iulie 2012

Oh, really?

Asta e o intamplare de anul trecut si nu stiu cum de am ratat sa o scriu, dar mi-am amintit intamplarea cand am vazut o fetita savurand o inghetata ... cu toata fatza (si rochtita, su un pic si cu sandalele) :))
Imi cumparasem inghetata inainte sa fie canicula afara pentru ca ma apasa o pofta de necontrolat...deh, girls and sweets, what can I say....
Mergeam spre casa iar din sens opus veneau o mamica si fetita ei. Fetita a fixat inghetata pe care o aveam eu in mana si a inceput sa strige:
Mami, vreau si eu! Maica-sa i-a explicat ca nu-i suficient de cald afara si ca o sa raceasca daca papa inghe ( mereu grijulii mamele astea :D ). Fetita a insitat, dandu-ma pe mine ca exemplu: "Mami, da si fata aia mananca inghetata! " Maica-sa ii da replica: "Da, dar ea e mare..."
Replica (adevarata!) pe care a dat-o fetitia: "Da .... nu-i asa mare, tu mami!" (1.53-ul meu impunator i-a fost suficient cat sa traga concluzia asta)

:)) Bang, in 15 secunde cat a durat toata faza asta m-am distrat copios. Ar fi trebuit sa ii cumpar eu o inghetata :))

Niciun comentariu: