BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

marți, 22 septembrie 2009

Am inceput si eu...

Cand iti doresti ceva cu adevarat, atunci nimic nu mai conteaza. Acest blog este pentru mine, pentru sufletul meu si poate ca cineva care citeste invata din greselile mele...vorba aia...invata din greselile altora, nu le poti face tu singur pe toate:)
Cand te trezesti fericit dimineata, pare totul asa de usor...la fel cum mi s-a intamplat si mie azi. M-am trezit fericita...si acest blog este rezultatul fericirii mele...Nu imi place cand sunt asa "filozoafa", dar avem nevoie si de zile rele ca sa ne dam seama cand avem zile bune;)
In speranta ca acest inceput imi va aminti cat de fericita am fost azi (22 septembrie 2009)....ma retrag si dau piept cu crunta realitate...camera mea goala.




Niciun comentariu: