BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 30 septembrie 2009

A trecut!






Aranjarea strategica la examen:)


Echipa Blue Air:)


Doamna Doctor:))








Sibiel (noiembrie 2008) Ziua meaaa

Sibiel (iulie 2008) la domnu GELUUUU!!!

Balul bobocilor 2009


Balul bobocilor 2008



Anul 1, Cisnadioara (martie 2007)



Pentru ca maine e 1 octombrie...Si pentru ca 3 ani au trecut prea repede. Pentru ca noi, cei care contam, am ramas tot impreuna. Si vom ramane in continuare. Pentru ceea ce sunt si pentru ceea ce am devenit datorita voua. Am incercat sa pun putine poze, nu am putut. Aici nu sunt nici 2% din amintiri. Cine stie, stie;)

3 comentarii:

georgi spunea...

o, ce vremuri!!!! didi, multumim ca ne aduci aminte cat de frumos era si nu ne lasi sa uitam de unde am plecat. chiar daca ne-am mai rasfirat intre timp, tot impreuna ramanem cu sufletul. 3 ani s-au dus, multi au ramas! can`t wait to see you all!!!

Unknown spunea...

Pe mine ma doare! La propriu!
Vreau sa ma trezesc la 7 si sa adorm din nou, ca doar am fost saptamana trecuta la cursul lui Enache, vreau sa ma "cert" cu Mihai pe tema balului, vreau sa implinesc 22 de ani, sa am doua torturi si tudor sa-si bage mana in ele, vreu sa imbatranesc in garsoniera in care mi-am implinit mii de vise, vreau sa-mi treaca durerea asta de cap care apare de fiecare data cand imi dau seama ca trecutul nu mai poate fi palpabil. De ce trecutul e "acasa" si-n prezent sunt musafir?!

Habib Habibou spunea...

Imi e dor de voi toti, si desi nu am prea luat eu parte in ultimul timp la activitatile "extra scolare"...imi aduc cu tare drag aminte de momentele frumoase! Mai ales de pariul facut cu Mihai la Cisnadioara si de Angelli Cherry! De abia astept sa va revad pe toti! Miss you all