BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

joi, 1 octombrie 2009


Azi sunt nostalgica:|
Azi m-am gandit mai mult la trecut...Si mult mai mult la viitor. La prezent nu m-am gandit, l-am trait.
Goana dupa un cadou, reintalnirea cu draga colega de banca din liceu (care in cazul meu a suportat multe din partea mea si nu pot decat sa ii multumesc), portofelul din nou gol, fetzele false de la vanzatoarea din magazin care spune "vai, geanta asta ti se potriveste perfect"..."Nu multumesc, ma uitam ca sa o cumpar pentru cineva cadou." (Si geanta nu mi se potrivea deloc:P)
Si soarele cu dinti de octombrie si frunze pe jos, vantul, care la periferie unde stau eu parca bate de 2 ori mai tare, colega mea de camera extra-energica, telefonul meu care nu e nici pe departe pe ultimul trend si da faliment in curand, discutia cu o veche prietena si chiar cu o noua prietena, oja care mi-a sarit iar de pe unghii, ca nu e de firma, o datorie venita prin posta, care trebuie platita in 60 de zile, seara asta racoroasa si planurile colegei mele de a iesi in oras....toate astea m-au facut nostalgica azi. Poate maine ma fac fericita.

Niciun comentariu: