BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

marți, 27 octombrie 2009

life can be sooo delicious:)


Phu...stau si ma intreb cum pot fi fericita prin simplul fapt ca locuiesc intr-un alt oras, ma trezesc in alt pat dintr-o alta camera, respir alt aer, povestesc cu alta colega, nu cunosc drumul spre centru, merg la o facultate unde cunosc o singura persoana si sunt departe de toti prietenii mei dragi, ca sa nu mai zic de familie.
Dar dupa ce stau si ma intreb, imi dau seama ca e vorba de sentimentul de apartenenta la o lume....banuiesc ca e ca atunci cand stii ca ti-ai gasit perechea :)
Ooo da, stiu, nu sunt singura care se muta dintr-un oras in altul cu scopul de a studia, dar sunt un pic contra firii lucrurilor:))
Pentru ca incapatanarea mea nu trece asa usor si daca nu am ajuns sa fac pasul asta la facultate am ajuns acum, dar AM AJUNS:D
So...never give up dragilor:)
Nu renuntati la nimic acum, pentru ca e timp suficient si cu cat trece vremea mai mult cu atat mai delasatori suntem si ambitia ne scade treptat. Nu ascultati de cei care va spun ca nu o sa reusiti, sunt niste invidiosi:))
Nu ascultati nici de cei care va zic "hai ca poti", pentru ca probabil au niste avantaje din dorintele voastre:))
Ascultati numai de voi:D

O zi frumoasa va doresc:)


Niciun comentariu: