BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 5 octombrie 2009

Gresit.


Cateva remarci despre baiatul ideal si cererile lui.
Noi fetele suntem crescute intr-un spirit critic destul de mare, si anume suntem invatate sa facem selctie la (aproape) orice. La haine, machiaje, locuri si oameni. De aceea, ochiul critic intra in functiune si cand e vorba de baieti. Sa fie asa, sau invers, sa nu faca aia sau cealalta....
Da, stiu, nu exista baiatul ideal, asa cum nu exista fata ideala.
Numai ca pe mine personal ma framanta ceva. De unde credinta asta ca fetele vor baieti romantici? Sa fim seriosi, la ce fete creste societatea acum, mai degraba si-l doresc samurai badaran.
Sau de unde conceptia ca fetele vor inel pe deget? Sau familie? Not true...Nu avem chef sa va spalam chilotii de acum sau sa va facem ciorba.... avem timp toata viata.
Dar ia sa vedem....fiecare baiat vrea o tipa "buna", cu sani rotunzi, perfecti, fara celulita sau vergeturi, cu ochi expresivi si fund bombat. Asta in conditiile in care baietii care isi doresc asta sunt cu burta pana la genunchi. Si dragii mei baieti....masina (oricat de fitoasa ar fi) nu va poate tine locul...
Intotdeauna m-am inteles mai bine cu baietii decat cu fetele, astfel am ajuns sa ii citesc destul de bine.
So...sa va spun ceva...adica the ugly truth...Nu ne trebuie abdomen lucrat la sala si sa va umflati cu proteine, nu ne intereseaza marca masinii atata timp cat conduceti prudent si nu sunteti dependenti de ea, ni se rupe de buchetul de flori imens cu 10 mii de trandafiri, mai bine rupeti o floare din gradina unui vecin si o daruiti cu drag (nu incurajez furtul, ok?:) ), nu vrem mese la restaurant, si asa nu merita atatia bani, tot asa foame iti e si tot la fel mananci...(nu mai bine faci o plimare pana la Mec?), nu tre sa ne duceti la mare, putem foarte bine sa mergem la o plimbare in parc!...
Vedeti?Ochiul critic e inteles gresit. Nu vrem ce credeti voi ca vrem, dar voi asta dati. Ciudat? Gresit!


5 comentarii:

Anonim spunea...

partial... adevarat. sunt departe de a ma incadra in tiparul tipului cu abdomen si masina fitzoasa. de altfel.. termenul de abdomen exista pt mine doar din punct de vedere medical... si sunt convins ca il am undeva.... acolo! :) burta imi e putin mai sus de genunchi.. si dacia primita la 18 ani e vanduta .. ca nu sunt in stare sa`mi iau carnetul(drept rasplata tata a recuperat banii.. nu am vazut nimic in ei). florile imi plac... si pot fura trandafiri de la mama din gradina... (se numeste furt?:) ) ... si am o slabiciune (nimeni nu e perfect) ... imi plac restaurantele. de fapt imi place sa mananc. imi place si Mec`u si KFC si Burger King si sa calatoresc. stau la hostel deseori... mai bine beau de banii de hotel. stiu. viata e frumoasa... si noi la fel. cat despre fete... "pisi" nu exista pt mine, machiajul nu ma intereseaza (prefer naturalul) , si daca esti dulce... cu partea fizica ne-am scos! la interior avem mult de criticat .. incepand cu mansarda...caracterul... simtul "omorului"... etc!!! ;) plus imi plac fetele ce musca (la figurat) !

dedelicious spunea...

anonimule, eu despre tine am o parere foarte buna,a sa ca nu imi fac griji. si da, de bagaj si mansarda nu am vorbit, dar sigur sunt multe de zis. prefer sa las asta pentru alt post. kiss and hug.

Urban Assault Unit spunea...

Mda... eu gasesc societatea din ziua de azi incantatoare pentru ca nu mi-a placut niciodata sa fac o alegere. Acum, in mare parte, fetele sunt exact la fel, se copiaza unele pe altele pana la penibil asa ca alegerea imi este mult usurata, mai ales ca si atitudinea lor mediteraneana (tot timpul calde si umede) le fac usor abordabile :))
Baieti, stati linistiti, si fetele pot spune acelasi lucru despre voi, cand mergeti pe strada nu vi se pare ca va uitati in oglinda la fiecare 50m parcursi?
P.S. Excludem cititorii articolului caci sunt convins ca nici unul din cei care se incadreaza in tiparul pe care il descriu nu au reusit sa-l lectureze pana la capat, gasindu-l deplasat si plictisitor. ;)
Dedelicious... ti-am mai spus... aici nu-i clasa a V-a. (asta in loc de semnatura) :)

dedelicious spunea...

Stiu ca nu e clasa a cincea, dar unii parca numai la stadiul ala raman:)...Multumesc de comentariu si as da orice sa ma intorc in timp sa ma intampini din nou cu aceeasi....caldura:D

Poison spunea...

:) Nimeni nu e perfect. Baietii au o idee gresita despre fete..dar la ei primeaza spiritul de turma. Vor sa impresioneze cu masini, cu plimbari si iesiri in cele mai scumpe locuri..si unele fete din pacate sunt impresionate de asa ceva, de parca le-ar creste valoarea.
Mie nici acum nu stiu ce-mi trebuie.." acel ceva"....