BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 25 octombrie 2009

Best start;)


Astazi mai fac un pas spre implinirea visului:)
Ma intreba un prieten acum cateva zile, care este visul meu. Pentru ca blogul se numeste "implinindumivisul". Va spun si voua, cum am incercat sa ii spun si lui. Nu pot spune care este visul meu si asta pentru ca daca vi-l spun, inseamna ca sunt extrasigura pe mine si stiu exact cum sa il duc la indeplinire. Daca nu o sa se indeplineasca dar eu continui sa sper, sunt o visatoare. Daca se implineste sunt o visatoare cu succes:D
Astazi m-am mutat la cluj. Cu sustinere neasteptata din partea celor care conteaza, cu ajutor si sperante multe. Am inceput pe proprie raspundere o alta viata. Si nu, ma dispera sa zic ca am pasit pe alt drum si bla bla....nu e alt drum, e acelasi, numai ca e pe deal:)) si eu acum urc.

Keep on dreamin' cause dreams come true:)

va tzuk:)))))))))

2 comentarii:

Vasi Draghita spunea...

Mi-am permis si eu sa descopar al tau blog si m-a impresionat siguranta (sa ii spun)pe ca are ai aplicat-o in "Best start".Nu avea nici un efect daca nu iti spuneam asta nuh?All the best Deedee and keep up the writng!Multa bafta la master you courageous little thing!

dedelicious spunea...

Multumesc, sa ai grija de tine acolo unde esti...
kiss and hug:)