BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 17 ianuarie 2011

DEDErii

Ca orice oameni…avem teorii proprii. Avem interpretari proprii pentru aproape orice, fie ca impartasim asta cu cineva sau nu. Am convenit cu TEO sa scriem un post despre teoriile fiecaruia. Si cel mai amuzant e sa ne legam de ceea ce numim noi frumos “iubire”, “dragoste”, “pasiune”, “atractie”.
Sa incepem prin a spune ca daca TEO are TEOrii,
DEDE are DEDErii.

Si acum sa dezmintim unele proverbe sau vorbe despre iubire.

1. Dragostea e oarba.
-Super, inseamna ca nu vede cine ii pune piedica >:)

2. Ochii care nu se vad se uita.
- Imposibil in era noastra, in era comunicarii sa nu te vezi cu gagiku/gagika. Pe web sau daca nu iei primul microbus spre orasul in care sta. Sau ii trimiti un mms cu ochii tai. Sa nu te uite.

3. Se zice “ai fluturi in stomac”. Noi fetele, da. Avem. La baieti insa cred ca raman fluturii la stadiul de omida.

4. “Inima imi bate asa tare….parca vrea sa iasa din piept”
- Normal, daca ar putea ar iesi si ti-ar si da doua palme si te-ar sfatui sa nu te indragostesti DIN NOU.

5. “ Dragostea trece prin stomac”… dar totusi, sunt convinsa ca nimeni nu va sta cu o persoana cu care nu se potriveste la absolut nimic….chiar daca acea persoana ii gateste sau ii trage cate o ciorba traznet.

6. “Iubitoooo, iar vrei sa iti dau mesaj de noapte buna???”
“Nu iubitule, ureaza-mi “o noapte nebuna” si asa voi avea. Fara tine.

7. “Draga mea, nu inteleg de ce pierzi atata timp in oglinda. Stii bine ca mie imi plac fetele simple si cuminti”
- Tocmai de aia intoarce capul dupa prima vampa pe strada.

8. Daca te inseala, nu inseamna ca nu esti buna pentru el. Ci ca esti prea buna si el e prea superficial. Valabil si pentru baieti.

9. “Of Doamne draga, nu stiu cum te poti uita la seriale de astea siropoase, la telenovele. Nu vezi ca se prefac toti, sunt niste mascarici, totul e regizat?”
Dupa ce zice asta se duce sa isi continue meciul de Wrestling. :-W

10. Jumate dintre fete sunt materialiste. Acum depinde de baieti cat portofel…aaaa.a….pardon, cat suflet vor sa puna.


ATENTIE! Aceste DEDErii nu sunt cu/despre/pentru cineva. Pur si simplu sunt.


Voi publica in curand si TEOriile lui TEO...
http://poison-sweet-nothings.blogspot.com/

Iata si TEOriile :D

http://poison-sweet-nothings.blogspot.com/2011/01/teorii.html


Ca sa completez teoriile... colega mea de camera mi-a zis un banc care mi se pare ca se potriveste prea bine....[ms Deea]

-Iubitule, daca visezi, sa imi trimiti visul tau. Daca zambesti, trimite-mi zambetul tau. Daca plangi, trimite-mi lacrima ta.
-Iubito, ma f.. . Ce sa iti trimit? :))

16 comentarii:

Poison spunea...

nr 6..my fav!! :))))

andreea spunea...

esti in cluj, acum?

dedelicious spunea...

Da, sunt in Cluj de anul trecut...Am auzit ca si tu...E mica lumea,nu? Felicitari pentru job :D

Anonim spunea...

1. Si inca ce!
2. Nu se uita niciodata... insa nu poti continua o relatie la distanta. ceva mereu se rupe.(de obicei fata ) =)) trust me... am experienta.
3. Te contrazic. eu am zilnic fluturi in stomac
4.true
5. E prea mult de comentat aici :)NEXT
6.nu vrea :D
7.chiar apreciez naturaletea... si am bucur de ea in fiecare zi:)
8.nu stiu despre ce vorbesti. inselat? ce? am trecut de mult peste asta! :))
9.CINE? ea.. telenovele? nheeee. cat despre wrestling... iecs
10.mai pune... :) mai pluseaza! :D

dedelicious spunea...

anonimule, cred ca iti dai seama ca nu sunt toti la fel de norocosi ca tine ;)
sa tii bine de ce ai.... :D

Anonim spunea...

poate eu sunt cel norocos.
poate ea?
nu stiu...!

Poison spunea...

- Azi, draga mea, n-am pescuit nimic. - Stiam, iubitule, ai uitat banii acasa.

Rares spunea...

Iubire? =))

Anonim spunea...

Rares... da! Iubire! :D ce are iubirea?

Rares spunea...

@anonim:
Pai evident ca n-are. Nu poate avea. :))
In alta ordine de idei:
1. Nu e oarba, e lipsita de orice simt, deci e NESIMTITA!!!
2.Ochii care nu se vad, nu se uita stramb, deci privesc normal.
3.Daca ai fluturi in stomac, e grav. Nu de alta, dar pe acolo e umed si intuneric, cum naiba sa se dezvolte ca lumea?
4.Daca-ti bate inima tare, fa-ti un control, s-ar putea sa previi ceva mai grav;
5.Daca dragostea trece prin stomac, automat trebuie sa si iasa pe undeva: ghici orificiu ce-i? :))
6.Nu mi se pare relevant.
7."Cat despre pasari, lasa-ti nevasta sa conteze". ;)
8.Voi ati auzit de evolutie? Pe asta se bazeaza specia umana (cel putin in teorie).
9.Wrestling? Houston, we have a problem!!!
10.Mi se pare normal ca jumatate din fete sunt materialiste, deoarece jumatate din baieti trebuie sa plateasca servicii sexuale. Esti ceea ce faci (a se citi intocmai).

dedelicious spunea...

rares, tu ai o viziune ciudata asupra a ceea ce debitez eu :))
dar iti super multumesc pentru comentariu...eu alt comentariu la comentariul tau nu am :)
@anonim...sunteti norocosi amndoi...da nu-s eu in masura sa spun mai mult, ca nu-s mama omida :))
Si da, IUBIRE, sau cum ii spuneti voi ...;)

Anonim spunea...

norocosi amandoi.. adica si eu .. si rares?:D

si rares.. la 5... las-o sa treaca prin...pori! te rog... inca vreau sa ma gandesc la dragoste ca la ceva frumos. merci ;)

Rares spunea...

@dede: nu interactionezi, nu-mi place!! Schimba-ti punctul de vedere si mi-l schimb si eu, doar ca sa discutam in contradictoriu. :))
@anonim: bine si asa rau... oricum nu esti foarte convingator, acel "inca" arata ca incepi sa te indoiesti :))

dedelicious spunea...

pff...rares la aia ma gandeam si eu, oricat de mult as incerca sa apropiu o parere de a ta...n-am nicio sansa :P nici nu ma ma chinui, oricum asa am dicutat mereu, in contradictoriu (sau in traducere, tu te luai mereu de mine), dar tocmai de asta mi-esti aproape de corason :D

Anonim spunea...

Vad ca iti place Badea, si atunci te intreb asa: Duduia Andreea, te bagi la un schimb de banner/link ?

dedelicious spunea...

ma bag, cum sa nu?
ciudat, cand am citit comentariul tau ma uitam la badea in reluare :))