BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 16 ianuarie 2011

Sesiune de cercetare


Stiu ca si voi ati observat..In sesiune suntem mai harnici. Mai atenti. Dar nu neaparat la ce ar trebui.

1. In sesiune observam mai repede praful de pe mobila.
2. Consideram ca ar fi cazul sa ne aranjam hainele in dulap.
3. Ne Verificam mai des contul de feisbuc.
4. Ii scriem mai des la "Iubi"
5. Facem dusuri mai luuungi.
6. Dezvoltam discutii SF cu prieteni cu care nu am mai vb de mult (la tel sau mess sau orice)
7. Ne e foame mereu si parca, acum, mai mult ca niciodata, avem chef si de gatit!
8. Ni se pare atat de interesant ce are colega de camera de povestit legat de peripetiile din copilarie ( asta evident duce la evocarea propriilor peripetii si la o discutie de un ceas)
9. Cautam linkuri de descarcat filme ca sa ne delectam dupa ce ne muncim creierii sa invatam, si sfarsim mereu pe iutub.
10. Cand ne apucam de scris/conspectat/citit/ auzim galagie de la vecinu, ceea ce duce la o alta discutie cu colegii de camera/apartament despre ce e de facut si despre cat de des face vecinu galagie.
11. Ne dam seama ca nu avem suficient zahar/lapte sau suficienta cafea/ciocolata/faina/paine/crema de papuci. Consideram asta urgenta de gradul 1.
12. O sunam pe mama sa o intrebam lucruri legate de pachetul pe care il va trimite saptamana urmatoare.
13. Sunam colegii sa vedem ei la ce stadiu sunt cu invatatul. Evident discutia sare la alt subiect (de genul "cabana de dupa" sau "distractia de dupa")


Sunt atat de multe preocupari muuult mai importante ...ca de exemplu in cazul meu acum....scriu pe blog...si astept parerile voastre....si va promit ca nu e gresit sa va sacrificati cateva minute sa imi lasati mie un reply....pentru ca daca nu, sigur o sa observati ca tre sa dati cu aspiratorul si tot asa pierdeti vremea :)))




8 comentarii:

Poison spunea...

In sesiune avem timp pentru de toate :)) mai putin pt invatat :))

dedelicious spunea...

:)) True.... asa ca eu ma duc sa fac ceva de mancare :))

Gloria spunea...

mda... :))si noi facem de mancare. mai inainet am facut poze la florile de fermoare... am pus articole pe flashme si o sa ma bag in pat la film, pt ca sunt ft racita. ce daca am sesiune?!

dedelicious spunea...

foarte bine gloria...:)) sa imi zici la ce film te uiti ...hahaha...sa te faci bine ;)

iuliu spunea...

Si eu mai mult ca oricand imi spionam vecinii......ce sa-i faci la toti ni'greu

dedelicious spunea...

iuliu tu ii spionai ca sa determini unghiul de constructie sau mai stiu eu ce.... :)

raluca spunea...

eu nu imi explic de ce in perioada fix dinainte de examene si in sesiune ma apuca un cheeeeeef sa ma uit la filme... si, de fapt, nu film, ca ar fi mai ok...ci seriale :)))) de ex de o saptamana am vazut doua sezoane intregi din dexter :))) ca "pregatire" pt examenul ce l-am avut azi :))))

dedelicious spunea...

raluca, eu de o saptamana ma uita la "minti criminale" :))) deci e ceva des intalnit ;)