BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 7 ianuarie 2011

Ne Innizam?

Oameni buni, nu, nu am nimic cu vedetele noastre autohtone...Si da, sunt satula, la fel ca majoritatea dintre voi de acelasi ritm de muzica de la toaaate radiourile. Avem si noi in tara cateva voci dragute, feminine sau masculine. Voci care merita ascultate si care nu ne zgarie timpanul.
Dar restu...multe "vedeturi" imi zgarie retina. Sincer. Si hai sa nu fiu critic de moda, ca oricum nu ma pricep, dar multe marmote cantarete sunt iesite din comun.
Ce imi place mie insa cel mai mult sa observ ...sunt fatucile din jurul meu care acorda o atentie deosebita (adica exagerata) imaginii proprii. Si mai ales, isi creaza imaginea dupa pipitze vazute la teveu. Cunosc cateva cazuri de gagici care si-au pus extensii de par si s-au vopsit brunete....si nu ca le-ar sta bine sau rau, dar cu cine credeti ca vor ele sa semene? Hmmm.... Sa fie oare Inna? Probabil... pentru ca acum cativa ani era un trend sa fii blonda, acum e un trend sa fii Inna ;) Si s-o urmaresti sa vezi ce isi mai pune ea sa isi puna si fatucile astea, cum sa ramana ele in urma? :P
Oricum, mie mi se pare o chestie foarte tare, ca o gagica de genul asta reuseste sa suceasca mintile cocalarilor si fatucilor deopotriva.... Pentru ca poate apuca vreuna din victimele "innizarii" sa citesca postul, l-am scris cu roz, sa i se para mai "sweeeet" :D

Oricum..."I am boring"...Pardon, "I am BORED" ...

PS: Pana si in New York pe strada am auzit o piesa de la Inna... De bine sau de rau? Ce ziceti?


6 comentarii:

Poison spunea...

I am boring too :)))))
saracele victime ale innizarii , n-au alta problema pe lume decat cum sa se dea cu ruj sau sa-si puna extensii... acum cand cica se poarta parul scurt :(

dedelicious spunea...

Eh...hai sa mergem sa ne tundem maine....rihana stail?

Poison spunea...

rihannizare =))) weeepa!!
sau ne facem ca lady gaga :> :)))

Poison spunea...

Hai facem o campanie... dez-innizarea pitipoancelor din Romania :))) Le aratam poza cum arata ea in realtitate :))

iuliu spunea...

Nu mai fiti rele sau geloase ma fetelor.

dedelicious spunea...

iuliuuuu!!! iti place inna? :)) nu e vb de gelozie, nu fa pe taticul a tot stiutor. stii bine ca e vorba de falsitate in randul fetitelor. eu de aia ma leg. nu neg ca unele sunt frumoase foc, bravo lor, e vorba de impersonalitate :)