BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 3 ianuarie 2011

Ai lasat tot raul in 2010?




In primul rand...LA MULTI ANI!
Sa aveti un an plin de realizari, sa fiti sanatosi sa va puteti duce planurile la bun sfarsit si sa faceti cele mai bune alegeri!


Ia uite ca a mai trecut o "tura" de sarbatori...cu agitatie, mancare muuulta, vin si sampanie, ducliuri de toate felurile, cadouri si cica armonie in familie, zambete si colindatori.

Ok, a fost frumos, inca sunt fericita ca dupa atata vreme mi-au facut colegii de liceu o surpriza maaare si au venit la colindat :D

Si nu am putut, pur si simplu nu am putut sa nu observ ridiculozitatea oamenilor si anul asta....

Incepand, de ce sa nu recunosc, cu tata! Care e mai mult decat obsedat "sa impodobim casa". Poi stai asa...am inteles, vrem sa fie lumina peste toooot, sa ne mandrim cu ornamente de craciuuun, sa ne inconjuram de coroniiite si miros de brad. Punem luminite in geam, pe balcon, in camere, in brad, pe usa....pffff....oare de ce nu punem si pe cusca lu' cutu? Ca si el tre sa simta sarbatoarea....oh, da stai, cred ca sunt oameni care pun si acolo, asa ca mai bine nu mai zic nimic :P

Nu stiu daca ati observat, dar unele geamuri jur ca zici ca sunt vitrine de chestii kitschoase. Mosi, ingerasi, beteala, instalatie, figurine, fulguleti si si spray alb pe margine! Au, ochii mei. Dar stai...am uitat. Noi suntem un popor mandru, asa ca de ce sa nu profitam si sa arata tot ce avem? Asa e....trebuie neaparat sa punem totul la vedere...ca doar de ce le avem? Sa se vada, nu?


Si binenteles, a doua zi stirile ne dau detalii despre cum si cat au mancat unii si cum au ajuns la spital ca s-au indopat mai mult decat le permitea stomacu...sau si mai grav, alcoolizati, ca deh, doar odata e Craciunu!

Asa ca dragii mei... V-am mai spus, nu vreau sa schimb mentalitati....nu sunt in masura...dar pe cand noi ne ospatam din bucatele de pe masa, sunt altii care nu au avut noroc sa aiba nici macar o masa...ca si obiect de mobilier.




8 comentarii:

Anonim spunea...

La multi ani Andreea!
Frumos ca de obicei, postul tau.
Am remarcat titlul care imi suna cunoscut...sa fie ceva cu „drepturi de autor”?

dedelicious spunea...

oooda anonimus....probabil m-a marcat faptul ca tu pareai foarte sigur ca asta e cel mai bun lucru pe care l-am putea face :) te mituiesc cu o cioco calda? :D

Anonim spunea...

inca nu ai vazut nimic :)) hai in america sa vezi ce mandru e poporul american de impodobeala de Craciun :))

dedelicious spunea...

:))) sunt convinsa :)) dar macar aia is redusi oricum :)))no offense, da is incuiati si fixisti :(

Anonim spunea...

vezi ca doar primul comentariu era al meu
al doilea e al altui anonim
si da, poti sa ma mituiesti cu o ciocolata calda...

Poison spunea...

Noi am vazut in america impodobeala de craciun inca din luna octombrie. Dupa parerea mea, e frumos, dar sa nu fie nici prea prea nici foarte foarte..asa moderat.
Avand in vedere ca e criza si nu vrem facturi mari, sa nu punem luminite in toata curtea, peste tot, sa nu dam banii pe gluburi ca-s bune si alea de anu trecut - economie ca sa avem bani de bautura :))

Anonim spunea...

Si eu ma bucur ca am reusit sa ajungem la tine(trecuse 7 ani fara sa te colindam).iuliu

dedelicious spunea...

inca va sunt recunoscatoare....:)