BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sâmbătă, 16 aprilie 2011

Old is weird??

Am vazut destul de multe personae detinatoare de blog care au ca si rubrica/tag/categorie mersul cu ratucul ;) ( Standdupp, Daniel Rus). Si eu am o problema cu asta….Mai ales cand inghesuiala de la ora 4 ma prinde in picioare si intre 2 babe (da, BABE) care miros a naftalina si menta. Si e superb cand umbrela lu tanti din spate ma impunge fix in fund (da, exact acolo). Incerc disperata sa scap, ma misc cu greu dintr-o parte in alta, intind picioarele mele scurte (fir’ar) undeva la cativa zenti departare, imi trag dupa mine greanta plina de echipamente de sport (deci umflata a naibii), reusesc cumva sa nu cad, intre timp un tip imi calca pe unul din sireturi si gata cu mobillitatea, as fi vrut sa ii zic frumos sa nu ma tina captiva ca ma descalt si fug, dar am realizat ca nu are unde sa mai mearga, ca si el saracu era gadilat subtil in locuri intime de ceapa cumparata din piata de alta tanti….


Doamne feri sa am ceva cu tantile, mno, sunt si ele parte din societate (la fel si mosii cu multi prea multi hormoni, de te manca din ochi cand te vad mai tinerica).

Asa ca vrem nu vrem, dam de ei zilnic. Chiar prea zilnic, prea des, prea peste tot. In supermarketul care se traduce “ Tara cumparaturilor” stau cuplurile de batranei fix in drum, de parca ar fi magazinul lor. Si acum inainte de Pasti mai bine nu mananc nimic decat sa intri acolo. Vrei si tu sa treci ca omu….Aplici varianta prietenoasa si respectoasa…. “Pardon…”…Surzi. N-aud. Urli? Esti nesimtit. Te bagi? Impingi tu carutu de soping? Ai de capu meu, pic de rabdare n-ai. Ii mai si auzi cum si ce cumpara, mai ales chestii la promotie, desi poate nici nu mai apuca sa le foloseasca. La casa Doamne feri sa fie de astia in fata ta, se eschiveaza, se foiesc, se intorc, se uita unu la altu, comenteaza, nu mai stiu ca EI CU MANA LOR au pus toate porcariile alea in cos, platesc cu fata de victima agresata si pleaca acasa amarati si calculand in gand.
Mi-ar placea totusi ca TOTI sa se multe pe o planeta, departe sau paralela sau sub noi, oriunde, unde sa fie numai ei cu mentalitatile lor, cu ritmul lor molcom, cu mirosul de anii de mult pierduti si sa nu ii mai supunem nici pe ei la chinul de a se adapta dar nici noi sa nu mai suportam miros de proteza (nu, nu sunt rea, doar realista).

Ca sa nu mai vorbim de uimirea care s-a abatut asupra mea cand in fiecare zi la ora 4 jumatate vad in piata M Viteazu (Cluj) o gramada de batrani pe trotuar (numai barbati). Zic ma, poate sunt aderanti la vreo secta....Poate se da ceva gratis... Vreun pampers ceva... Evident blocau trotuarul, si sincer m-am intrebat ce babau fac la ora aia acolo adunati in afara de faptul ca stau toti gramada si socializeaza. Ce rea sunt.... poate e un feisbuc chat primitiv, numa ca e FACE TO FACEbook ;) De fapt marele mister e ca asteptau sa se distribuie ziarul "Adevarul de seara" ...



Trageti singuri concluziile....


Cu siguranta ca si noi vom imbatrani dar cu speranta ca vom imbatrani frumos si cu alta mentalitate, va urez o zi frumoasa;)


6 comentarii:

Poison spunea...

Draga mea, eu zic sa-ti faci permis, si iti iei masina. In trafic nu sunt atatia babaci care conduc masini, cum vedeam noi in State, aici doar trebuie sa astepti dupa ei sa treaca la semafor. :)) Si schimba ora de cumparaturi de la supermarket.

Octa spunea...

Pfffai ce rea esti Andreea, pai tu ar trebui sa ocupi putin spatiu nu stiu cum de tocmai pt tine este o problema :)))) , oricum degeaba calculeaza babacii cat costa cutare chestie ca pana acasa nu mai stiu cum au ajuns in autobuz, si apoi ce sa mai zic de vara, e cel mai fain, cea mai placuta briza bate prin autobuze :))))). Ce sa ii faci trebuie sa aibe si ei loc pe lumea asta, asta e tre' sa mai suporti o tzitzi in cap sau sau fundu' lu' babacu din spate pe umarul tau :))))) 3 ani de ratuc stiu cum e, in al 4-lea an mi-am permis sa merg cu taxiul :))))

dedelicious spunea...

:)) buna asta tavi :)))

teo...ce sa zic...ideea e ca nici nu ma mai duc la cumparaturi...la nici o ora.... sunt teorizata....mi-e dor sa fie gol ca family thriftu :)))

Poison spunea...

ahahaha :)) sa fie non stop si la 1 noaptea sa mergem sa ne cumparam inghetata cu vacute! :X imi vine sa mor!

daniel rus spunea...

eu am scapat de ratuc. nu, nu circul cu masina, ci merg pe jos. asta pentru ca de unde stau acum nu am legatura spre unde muncesc. asa ca prefer sa merg pe jos, dar stiu cum e. :D

Unknown spunea...

Cum te-ai simti daca o tanara ar vorbi astfel despre parintii tai? nici eu nu iubesc batranii din autobuze iar mentalitatea imbatranita imi da fiori, dar a nu accepta(sau macar tolera), a nu intelege, a critica nu este o atitudine demna. spunea cineva (cine oare...?) ca omul este o fiinta sociala. Nu esti de acord cu asta?