BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 10 aprilie 2011

Limba noastra-i o comoara....

Banuiesc ca stiti cu totii cum e sa te grabesti sa zici ceva cuiva si iti ies pe gura niste cuvinte intortocheate din cine stie ce dialect al mintii tale... Sau cand vrei sa zici 2 cuvinte deodata si mintea nu mai are timp sa le separe si le combini intr-un mod unic ... si dupa care te plesneste rasul, de te miri si tu de ce a iesit :P Ei bine, am cules cateva astfel de perle, zise de mine, de prieteni si care ar putea usor alcatui un dex simplificat :))

1. Am vrut sa injur odata ( injurat asa mai light, ok? :P ) si vroiam sa zic ceva de genu "Bag pixu" sau "Bag picioru" si a iesi "Bag PICIU". Si acum il mai folosesc.

2. Inainte de atestatul la germana o prietena se tot gandea cum vom fi punctate la partea orala, si daca lucrarea scrisa ne va ajuta sau nu. Imi zice: "Oare daca nu scriu frumos, ma depunctalizeaza?" (=depuncteaza+penalizeaza)

3. Am mai auzit o denumire de rasa de caine LASKI, ( Haski si Lassie :))) ) O sa imi mai amintesc pe parcursul saptamanii cateva, ca mai am de intrebat cateva surse :))

Va tzuk si va doresc o supersaptamana :*

Rectificare: Mai folosesc un cuvant pe care domnu CIPRI l-a observat ( ms ms CIP) si anume...a deschilota :D

Update: La lucru ii povesteam unei colege ca mi-ar fi pofta sa mananc "Slapa cu Ceana"... (aka Slana cu Ceapa) :)) Inca m-a si parat la toata lumea pentru perlutza ....:)

Update 15 mai 2011 :Si ce....Nu ati mai auzit niciodata de animalul leuroaica??? Intrebati-o pe Teo, ea stie cum arata :))

4 comentarii:

Poison spunea...

:)) dinastea și eu mai fac!

dedelicious spunea...

spune-mi si mie :D

Poison spunea...

"paș cane" in loc de cas pane =))

Anonim spunea...

Mie imi plac alea care iti ies cand combini o limba cu alta :D

Ai mai auzit de cucuvaie? (cica ar fi corect cucuvea, dar pt mine to aia e :D )sau criticarizezi? :))