BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

vineri, 10 iunie 2011

Postare pentru pitzi neglijente














Draga mea,

Stiu, ai trudit din greu, sau poate nu, poate IUBY poate si are cu ce si de unde... I-ai visat luni intregi si ai calculat cu sfintenie cand sa ii porti si cu ce autfit. Te gandeai daca alta disperata ca tine ti-o va lua inainte si se va afisa ea prima cu ei. Ai aruncat priviri demne de radar in club ca sa vezi cine mai e ca tine... ai pasit pe ei ca pe ace....de fapt, tocul in sine e un ac, asa e? Ai facut repetitii in casa pe presh, pe gresie sa le auzi tocul pocnind, pe scari sa vezi daca rezista ligamentele... ti-ai admirat cracii considerabil mai lungi in oglinda, stiind ca vei fi admirata cel putin de prietenele tale de suferinta sau de 2 coca...de la intrarea in club. Seara inainte de inaugurare i-ai pupat si i-ai pus in cutie sperand ca vor fi calea ta spre afirmare sociala, apoi te-ai pus plina de speranta la somn.
Da, e vorba de ACEA PERECHE MINUNATA DE PANTOFI UNICI PE CARE II AI TU SI INCA 20 DE GAJICI... Doar ca ai uitat ceva fetita... te rog eu frumos IA PRETUL DE PE TALPA, ca nu vrea nimeni sa stie cat ai dat pe ei sau daca-s piele sau nu!!!!!!!!!!!!!!!!








Update: La cererea lui TEO, am pus poza cu un tip care se afisase cu eticheta legata de pantaloni in club...( Poza e de anul trecut din Rapid City, South Dakota)


6 comentarii:

bff spunea...

haha...depinde draga mea... daca is de la GUCCI, trb sa vada lumea ca au costat 499$ si nu 49 lei :D ... haha....dar pun pariu ca cei pe care i-ai vazut tu nu erau de la gucci, deci mai bine pretul jos :))

dedelicious spunea...

eh da...erau probabil de la MucCI.... oricum, faza cu pretul pe talpa e la fel ca aia cu eticheta de pe haine. Te duci cu pretu pe papuci, atunci te duci si cu eticheta Xiangjuangh. punct.

Poison spunea...

=)) Va mai amintiti in Dublin.....baiatul ala cu eticheta care ii atarna la blugi? =)))))))))

dedelicious spunea...

cum sa nuuuu...ii am si poza:))))

Poison spunea...

o vrem pe blooog!!! =)) sa se vada ca si baietii mai fac gafe

Anonim spunea...

ce tampenie! Si care naiba se chioraste in club la picioarele tipelor sa vada cat e pretul? Eu una am miopie si in lumina aia de club, ar fi o minune sa vad si eticheta :D

oricum chiar daca-mi pun lentilele de contact, tot nu vad pretul! Si sunt sigura ca nu-s singura in situatia asta,asa ca degeaba lasa alea eticheta, pare mai mult ca au calcat in ceva si s-a lipit o hartie de papuci :))