BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 5 iunie 2011

Se spune ca....

Se spune ca viata-i grea.... dar indiferent daca are 1000 de kile ....trebuie sa o traiesti! Ca doar nu vei sta depresiv intr-un colt plangadu-ti de mila!
Se spune ca viata de student e cea mai faina...HELL YEAH! Incepe sa-mi para rau ca termin;) Asa ca nu va mai plangeti de sesiune, ca dupa ce-a trecut vreti inapoi!
Se spune ca arati asa cum te simti.... true. Esti fericit ? Se vede. Esti pupincurist? Se vede si e urat. Esti calculat si stii ce vrei? Iarasi se vede...se simte!
Se spune ca iubirea nu dureaza....da ce altceva dureaza ? Singurul lucru la care ii poti determina durata e probabil un film.... si punct. Iubirea nu-i un film...e o telenovela :))
Se spune ca nu uiti persoanele care ti-au facut rau...da de ce ii uiti pe aia care ti-au facut un bine (fie el cat de mic)?
Se spune ca e asa de grea trecerea de la un nivel al vietii la altul, cum ar fi de la liceu la facultate...dar asta se intampla numai pentru noi o privim ca pe-o "trecere" si nu o continuitate fireasca....



Unii imi spun ca la vara Clujul va fi gol....BETON. Mai mult loc pentru mine ;)



Unii imi spun ca viata de om care calatoreste cu RATUCUL e grea....SUBSCRIU :)))))))






Studenta (inca, pentru inca o luna) din CLUJ CITY va tzuca si va doreste o saptamana minunata... :)



6 comentarii:

BFF spunea...

unii spun ca prieteniile adevarate dureaza o viata intreaga.... :) sper sa le demonstram lucrul acesta :) din america city te tzuc !!!!

dedelicious spunea...

:)) mai aveam una de scris si am uitat, asta e special pentru tine draga mea:
Se spune ca prietenii adevarati iti vor fi mereu aproape, ia gandeste-te, cati din cei pe care ii cunosti iti vor deschide usa la 3 dimineata doar pentru ca ai nevoie de o imbratisare?

Poison spunea...

No, asta e ceva deep si mi-a dat de gandit.
N-o sa-mi fie dor de nervii si stresul din sesiune, ci...de perioada dintre examene, de colegi.... de "a fi student". La mine n-o sa fie nicio trecere...e cursul firesc al lucrurilor.
Viata nu e grea, e asa cum ti-o faci. Da, e grea uneori, dar, in cazul meu, daca as pune intr-o balanta toate acele probleme care ne fac viata grea si iubirea pe care o imparti cu o persoana, 2,3,4 ( mama, fratele, iubitul, prietena cea mai buna), iubirea cantareste intotdeauna mai mult. Iubirea adevarata dureaza o viata,eu vad in cazul fericit al bunicilor mei ( au aproape 50 de ani impreuna, au grija unul de celalat, inca se alinta cu mami si tati si ies pe strada de mana). Iubirea nu e niciun film, nici telenovela.
Ioooi, in plus, memoria mea nu ma lasa sa uit nimic. Nici pe cei care mi-au facut rau, si nici pe cei care mi-au facut un bine.
Iar cu prietenii... cineva mi-a zis mai demult ca va trebui sa impart oamenii care ii voi intalni in drumul meu, in prieteni, amici si cunostinte. Cu siguranta...toti prietenii mei mi-ar deschide usa la 3 dimineata pentru a-mi da o imbratisare.

dedelicious spunea...

au au au teo, chiar mai deep decat mine :)) mersi de pareri, vezi ca te sun la 3 dimineata :))

Poison spunea...

e deep...e parerea mea, probabil bula mea roz de fericire va rezista mereu, pentru ca asa sunt eu.
si ma poti suna oricand si la orice ora. :)samesons

Anonim spunea...

Eu inca sunt de parere ca nimic nu tine o viata intreaga. Adica din chestiile alea care sunt considerate in general bune si care cica ai fi norocos sa le traiesti/ai. As vrea totusi sa mi se dovedeasca contrariul! :D