BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 29 iunie 2011

Incotro?








A trecut jumate de an. Deja. 2011 e jumatate papat de incercarea mea de a face CEVA. UTIL. Oi fi facut, da inca nu-mi dau seama. Ideea e....school is over. Dead. Nu ca mi-ar fi ocupat prea multa vreme, dar totusi, era un subiect, era o parte din noi. Stiti si voi discutia clasica.... "Mno si la scoala cum e?" Acuma deja aud: "La lucru cum merge? Vine banu?" :))




Desi speram sa fie goale autobuzele vara, nu sunt. Deci inca nu simt Clujul ala gol de care vorbeam aici. Inca e febra cu bacul. Mai cu o licenta pentru unii. Inca (surprinzator) e frig afara de zici ca vine toamna si nu am nici o tragere de inima sa merg la stranduri (adevarul e ca pentru mine e chin sa stau la soare, dar parca nici sa port sandalele prin balti nu-mi place)[Chiar daca deviez de la subiect, vremea asta rece le face pe unele sa isi scoata cizmele de iarna INALTE DE PESCAR din dulap si nu vreaaaaaaaau O_o]...




E iulie si nu miroase a vara! Miroase a transpiratie in Ratuc da, din nou, asta e alt subiect!






Vară, vară te rog dară,



Hai și pe la noi prin țară!


5 comentarii:

serjik spunea...

pai si daca e vremea asta rece...mai puce prin ratuc a transpiratie???:)fuy sad....cand e caldura de mori..cum e:-???:D:D.. lasa lasa ca vine si cand vine te frige si t arde de numa numa:>:>:>

dedelicious spunea...

:)) bine serjik, pute mereu, da iarna e mai sub haine asa :)) sa vina odata ca nu mai vreau sa fac reclama la lactate cu pielea mea :P

Poison spunea...

:)) exact la mare la soalra la plaja imi statea capul acum. Maine am un examen, e 11 si un sfer si eu am invatat vreo 5 sub din 18. Gosh, si nu pot invata din cauza emotiilor....de maine intr-o saptamana examenu vietii. :))) =))))

dedelicious spunea...

Teo, toate trec da-le in colo. Eu acum sunt super plicti ca nu mai am ce face :))

Poison spunea...

eu mai am o saptamana si o sa fiu si mai plictisita....si somera cu diploma :))