BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 1 martie 2010

1 Martie :)




Oficial e primavara. Va amintiti ce isterie exista legat de martisoare atunci cand eram pusti? Ne trezeam de dimineata mai zambareti ca de obicei, mai vioi, luam martisorul cumparat cu 2 zile inainte si ne indreptam spre scoala (si abia ne lasam convinsi de mama/tata/bunica) sa punem martiosrul in ghiozdan, pentru ca pentru noi era ca un trofeu care trebuia aratat...:) Odata ajunsi la scoala tabaram pe "doamna", sa ii daruim fiecare martisorul lui, care era, evident , cel mai frumos, cel mai mare, cel mai colorat, unic....:)) Era frustrant ca doamna invatatoare venea mereu cu alt martisor in piept de 1 martie, asa ca nu putea purta nici un martisor pe care il primea de la noi...Acum imi dau seama ca era vorba de o nondiscriminare, dar atunci simteam ca e o mare onoare ca martisorul meu sa fie purtat...

Ma intrebam mereu ce face o invatatoare/profesoara/educatoare cu atatea martisoare....le recicleaza? Le poarta pe toate? (In fiecare zi altul, eventual):P Le daruieste mai departe?


Martisorul e un simbol dragut, simpatic, aducator de noroc...
Va doresc un inceput de primavara superb, si daca nu va place sa daruiti sau sa primiti martisoare, daruiti si primiti macar un zambet :D


6 comentarii:

Anonim spunea...

Daruim martisoare, flori, zambete. Acesta ESTE un prilej. E PRIMAVARA. Pasarelele ciripesc, ghioceii de ceva vreme si-au facut loc in gradina, cea mai groasa geaca e aruncata undeva departe... in debara si acum asteptam astenia de primavara (glumesc). Andreea ca de obicei traieste din amintiri si imi place asta... ne aduce mereu aminte ca eram mai umani, mai simpli, mai calzi. Si totusi fetele din jurul meu nu scapa de martisor. E CLAR. Sunt si voi ramane un conservator (in anumite privinte) desi nu am ochelari de cal si ce e nou nu ma sperie, chiar adaptez de e nevoie. Sa aveti o primavara fericita din multele ce or sa vina! VA IUBESC! :)

dedelicious spunea...

Adevarul e ca pentru mine amintirile valoreaza foarte mult...:)
Anonimule, ma bucur pentru fetele din jurul tau :))

Anonim spunea...

ce frumoaaaaase sunt amintirile! :) Si eu sper ca fetele din jurul meu sa se bucure de mine! :)) in special cea mai importanta... azi m-am plimbat prin oras si nu imi venea sa cred ce animat.. cata lume... soare...ce frumoooos!

Poison spunea...

:))) nu-mi aduc aminte sa fi dat martisoare. La noi fetele nu daruiesc martisoare, ci doar primesc :)

Poison spunea...

Ioi , dar mi-am adus aminte ca am primit unul de la o prietena..facut chiar de ea :D

dedelicious spunea...

Noi dadeam la Doamna invatatoare.... :) cu gramada. I-am fi dat si 2 daca puteam. Copii copaci :))