BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 8 martie 2010

The way it is...

Uooou! 8 martie deja....mesaje frumoase pentru femei, ganduri bune, flori ...ne simtim bine, nu fetelor?
Asta doar pentru ca suntem femei?
Da, pentru ca suntem femei. Si suntem reprezentantele sexului frumos, despre care s-au scris si s-au zis o gramada de lucruri frumoase. Dar ce avem noi in plus?
Am cateva idei, dar astept completari.

1.Suntem visatoare, sau cel putin asa suntem catalogate
2.Iubim mai intens
3.Avem alte limite pentru frumusete
4.Putem plange, pentru ca nimeni nu ne va considera slabe
5.Putem sa ne tinem prietena cea mai buna de mana sau de dupa umeri....nu se va mira nimeni
6.Se lasa cu intrebari cand mancam o banana pe strada :))
7.Cu o fusta scurta atragem privirile tuturor:P
8.Nu se supara nimeni ca trisam cu putin blush in obraji sau ne folosim de rimel pentru a "taia" cu privirea
9.Ne este cedat locul in autobuz (teoretic, dar se mai intampla sa stiti)
10.Pantofii cu toc ne dau o eleganta aparte
11.O femeie taximetrist/sofer de autobuz va fi itotdeauna admirata.
12.Simtim nevoia sa fim protejate
13.Avem voie sa fim romantice
14.Sunt mult mai multe magazine pentru femei, la fel si reviste
15.Bijuteriile ne sunt cele mai bune prietene:))
16.Gandim in profunzime si ne este greu sa fim superficiale.
17.O tinuta pentru o petrecere este gandita pana la cele mai mici detalii.
18.Putem sa iubim tot ce e roz si pufos :)))))
19.Avem un simt estetic mai dezvoltat decat minunatii reprezentanti ai sexului putenic:P
20. Si in sfarsit....putem afirma ca ne putem descurca si singure, desi in sufletul nostru stim ca nu e asa, si ca tanjim dupa specimenele de sex opus :))))))))


Astept, dupa cum am scris si mai sus, completari, ca pareri sunt destule. Referiri la aproximativ aceeasi tema si in cadrul postarii "Despre fete" ;)


Si pentru ca m-a facut sa rad un subiect dezbatut la radio acum cateva zile, mai am cateva de zis :))
E vorba de stereotipii si mituri legate de femei....

Gen "Femeie la volan"...Exista femei mai bune la volan decat muuulti muchomani:P

Sau "Toate femeile sunt materialiste"...Sunt convinsa ca muuulte femei se uita mai intai la bagajul intelectual si formarea educationala a minunatului mascul...

"Femeile sunt obsedate de shopping"....Nope. Sunt interesate. E o diferenta :)))

"Femeile vor sa primeasca mereu atentii sau cadouri". Gresit. Vrem sa primim cadouri cu un scop bine ales, daca nu, ne multumim cu o imbratisare.

"Femeile vorbesc mult"...Da asa e. Mult si.... bine :D

Mai sunt muuulte astfel de fraze si vorbe....Care ne pun pe NOI in centrul atentiei :))


La final de postare, vreau si eu sa ii transmit mamei mele un sincer "La multi ani" urmat de tot binele din lume, ii multumesc ca ma suporta si nu ma critica, si ma accepta asa cum sunt, somera si uneori cu capul in nori :)))

LA MULTI AAAANI TUTUROR!!!

7 comentarii:

Anonim spunea...

Cam asa e ..si eu stiu una care imi place la nebunie: Putem face tot ce fac si barbatii si astsa pe tocuri :):):)

dedelicious spunea...

Cat de adevarat :)))
Mi s-a plans un prieten ca am fost lipsita de modestie in postul asta :-??
De sa fiu modesta tocmai azi ?:))

radu para spunea...

super articolul, ma mira ca nu sunt mai multe comentarii la un astfel de topic.. tot mai ocupata lumea.Vroiam sa mai adaug:Faptul ca o femeie este excitata este foarte putin vizibil, in timp ce acest detaliu este foarte vizibil la un barbat,Zanele sunt doar de sex feminin!, Sunteti primele salvate din accidente,si cel mai important :Tot timpul aveti ultimul cuvant !! si cine zice alfel, minte, clar.,...La multi ani Andreea

dedelicious spunea...

=)) genial, domnu Raduuuu!!! Multumesc, probabil sunt mai putine comentarii ca e luni si, da, lumea e ocupata. L-am postat doar de cateva ore, deci astept :)
Multumesc din nou, salutari si "La multi ani" lui Anca :D

Anonim spunea...

hm... am comentarii la numite puncte in ceea ce ma priveste PERSONAL.
2. iubiti mai intens? tin sa te contrazic.
4. faptul ca plangi arata ca ai si suflet.. nu ca esti slab (e o metoda de descarcare emotionala)
5. de umeri ne tinem si noi (in special cand suntem beti).. de mana recunosc... NU
11. femeile taximetist ce le-am cunoscut eu manaca seminte la volan, scuipa si vorbesc tare (deci sunt barbati)
13. si noi avem voie sa fim romantici
si cat despre .. femeile care vorbesc mult... mai rar una sa vorbeasca mai mult decat mine! :)) si radu... in casa eu am ultimul cuvant: DA DRAGA! :)) numai bine si la multi ani frumoaselor

Anonim spunea...

cred ca femeile sunt totusi mai mult spre "obsedate" decat "interesate"........ de shopping:)))

dedelicious spunea...

Eu zic ca pe taramul shoppingului obsesia si interesul se intalnesc :))))