BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 15 martie 2010

OMG!

Mai sa fie....cate fetiscane din astea "pisi" vad pe strada...n-au mai mult de 15...se aduna dupa blocuri si se hilizesc cu baietandrii...va suna cunoscut? Da, da si noi ne pupam pe dupa bloace, ne inroseam cand vedeam vre-un gagic....DAR lumea deja o ia razna:)) Si spun asta fara sa am copiii mei...sau fara sa fi contribuit la cresterea vre-unui astfel de copil "emancipat"...educat din carti sau cu sfaturi de la teveu'...Nu spun ca sunt toti asa, dar vai! cati sunt!...Si da, e si vina parintelui.E vina lui ca ii spune sa NU se pupe cu gagici, un colt intunecat se va gasi mereu! E vina parintelui care ii zice ca sexul e tabu, ca e interzis, ca vezi tu, ti se umfla mai stiu eu ce si te latesi in solduri (pentru fete) sau cine stie ce alte mituri ...Nu zic sa nu faca nimeni sex, pe cuvant! Da' nici sa se apuce la 14 ani sa planga ca nu stie daca mai e virgina si ii e frica ca o bate tata-so...Pai daca maica-sa ii promite ca ia bataie daca face sex, sau daca are prieten, normal ca fata face ce crede ea de cuviinta, e ca si cand nu i-ar acorda propriul parinte atentie sau incredere. Aveti mai jos cateva exemple de fete care cauta sprijin in mod special pe forumuri si de cele mai multe ori intrebarile lor te socheaza! Ma socheaza insa si ca au apelat la asa ceva, pentru a primi sfaturi de la straini :-S (De cele mai multe ori sunt luate in ras...unele postari chiar merita sa fie luate in ras, unele insa sunt probleme grave si de frica nu au cui sa le adreseze...)


Va las deci sa vedeti probabil nici 0,5% din toate mesajele de genul acesta ...Puteti trage concluzii, impreuna cu mine. Dupa cum bine stiti, eu vreau doar sa expun probleme, nu incerc sa schimb lumea...


MesajTrimis: Vin 12 Mar, 2010 4:42 pm Titlul subiectului: prima noapte de sex:>

Răspunde cu citat (quote)


hey!

Sunt o virgina
Smile) am doar 16 ani.. :p
Referitor la cei care nu mai sunt virgini.. ma intrebam daca sunteti draguti sa-mi spune-ti cum a fost prima data cand a-ti facut dragoste?
Smile)
Ce a-ti simtit .. si daca e adv ca devii dependenta de asa ceva.
Am de gand sa o fac la 17 ani jum. .. 18.. cine stie:D ce credeti despre asta ?;Wink

Sus

Vezi profilul utilizatoruluiTrimite mesaj privat






MesajTrimis: Lun 06 Iul, 2009 3:19 pm Titlul subiectului: need help!!!!

Răspunde cu citat (quote)


...am nevoie de un sfat...sa va zic mini povestioara mea:D...am stat cu un baiat un an de zile..insa in ultimul timp lucrurile intre noi nu prea mai mergeau..si aceste chestii m-au facu sa cred ca nici nu mai tin la el..si m-am gandit sa pun piciorul in prag..am pus punct relatiei..insa acum sufar dupa el...vorbim aproape mereu..si mi-a zis ca se va schimba...insa eu nu stiu ce sa fac..avand in vedere ca este si o diferenta mare intre noi...multa lume spune sa-l las in pace..insa eu simt ca nu pot traii fara el..am nevoie de un sfat:( nu stiu daca sa ma impac sau nu...va rog ajutati-ma Sad

Sus

Vezi profilul utilizatoruluiTrimite mesaj privat




MesajTrimis: Mie 28 Ian, 2009 7:09 pm Titlul subiectului: O sa ne desp pt ca suntem prea timizi?:((

Răspunde cu citat (quote)


Acum 3 ani am cunoscut un baiat X si mi-a placut de cand l-am vazut, dar nu mi-a trecut prin cap ca o sa fiu vreodata ku el. Acum sunt de o sapt cu el dar nu ne-am sarutat niciodata. Cred ca el ii cam timid dar si eu sunt... tot incerc sa fac eu pasu asta da el nu ma prea ajuta si sunt aproape de fiecare data intrerupta de cnv din cls Crying or Very sadImi puteti spune si mie cum sa procedez mai bn? Poate imi scapa cv. Crying or Very sadCrying or Very sadSad

Sus

Vezi profilul utilizatoruluiTrimite mesaj privat




MesajTrimis: Mie 24 Iun, 2009 6:45 pm Titlul subiectului: oare mai sunt virgina?

Răspunde cu citat (quote)


am incercat cu iubitul meu sa facem sex.penisul nu a intrat tot doar jumatate caci pe mine ma durea.oare mai sunt virigina..sange nu a curs deloc ..ajutatima va rog.

Sus

Vezi profilul utilizatoruluiTrimite mesaj privat






MesajTrimis: Sâm 09 Aug, 2008 3:18 pm Titlul subiectului: SEX

Răspunde cu citat (quote)


e anormal ca o fata de 15 ani sa-si inceapa viata sexuala? mentionez ca are o relatie stabila de mult timp... Smile

Sus

Vezi profilul utilizatoruluiTrimite mesaj privat


MesajTrimis: Joi 28 Mai, 2009 8:17 pm Titlul subiectului: cum simti cand esti cu advarat indragostita???

Răspunde cu citat (quote)


imi pun foarte des o intrebare:
cum simti knd esti cu advarat indragostita
QuestionQuestionQuestion

am tot simtit asa numitii fluturi in stomac sau fericirea deplina armonia perecta etc.

asta e sentimentul???knd lam simtit prima dat am simtit si ca ar fi DRAGOSTEA numai ca nu sunt sigura

Ultima modificare efectuată de către in_love_;) la Joi 28 Mai, 2009 8:39 pm, modificat de 1 dată în total

Sus

Vezi profilul utilizatoruluiTrimite mesaj privat







MesajTrimis: Mie 22 Apr, 2009 7:52 pm Titlul subiectului: Fetelor dati-mi un sfat. va rog mult!

Răspunde cu citat (quote)


am si eu o problema...am 15 ani si am facut sex deja... nu a fost cu voia mea. nici fortat nu pot spune ca a fost...el mi-a zis ca nu o sa o bage. iar eu lam crezut si poftim... mi-am pierdut virginitatea.. ne intilnim aproape de un an... si abia acum am facut-o. eu nu am vrtu caci doream sa o fac la 18 sau dupa sau chiar la 17.. dar nu la 15... parinilor nu le pot spune... nu am curaj.... Ajutati-ma va rog.. cum sa fac.. caci mii greu pe suflet dar nici constiinta nu mii curata

Sus

Vezi profilul utilizatoruluiTrimite mesaj privat




MesajTrimis: Mar 03 Feb, 2009 11:52 pm Titlul subiectului: sperma

Răspunde cu citat (quote)


am si eu 2 intrebari
1.este adevarat ca daca un baiat spermeaza in interiorul femeii aceasta nu ramane gravida daca se spala imediat dupa conntact?
2.care ati fost puse vreodata in situatia d a face un avort si in ce consta acesta?

Sus

Vezi profilul utilizatoruluiTrimite mesaj privat









Trimis: Dum 08 Mar, 2009 11:57 pm Titlul subiectului: nustiu ce sa fac



ma intilnesc cu un baiat de un an si jumatate el deja vrea sa facem sex dar eu nu cam vreau deoarece ma tem un pik...............si in plus cred ca sunt virgina dar ma indoesc de acest fapt ce sa fac cum pot sa aflu daca sunt virgina................caci prietenului iam spus ca sunt ajutatima fetelor sunt disperata de o luna si mai bine

Sus

Vezi profilul utilizatoruluiTrimite mesaj privat







12 comentarii:

Anonim spunea...

=)) OMFG !!! "nu crede" ca e virgina? =))

dedelicious spunea...

saraca...m-as mira sa nu stie nici ce inseamna asta...

dedelicious spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

grav grav grav....am mai citi undeva dspre un "baietzel" de 14 ani care se intreba dak e ceva in neregula cu el avand in vedere k, la cei 14 anisori ai lui nu are menstruatie la fel ca si sora sa .Nu stiu daca sa rad sau sa plang..Dupa ce am citit " dramele" acestor fete imi dua seama ca e adevarat cand se spune ca meseria de parinte e cea mai grea.Sunt de acord cu tine..parintii au o mare vina aici: ar trebuii sa discute cu fetele astea, sa le explice..nu stiu...dar bineintels k ei se gandesc: are doar 14 ani...e timp si de discutia de la femeie la femeie, acum e prea mica.

Rares spunea...

=)) Si cand te gandesti ca ei sunt viitorul... ok, acum nu mai imi vine sa rad... :|

radu para spunea...

doamne da sa fac baiat, :))) e mai usor cand va fi mare, nu-i asa? :-?

dedelicious spunea...

da...e mai usor ca ai trecut tu prin asta :))
nicicum nu e usor, dar va fi totul bine cand are niste parinti pe care se poate baza :)

Anonim spunea...

Doamne da sa fac baiat.. cum spune Radu! :)) Am ras intr-o zi... ca daca am baiat ii bag in buzunar un pachet de prezervative si ii dau drumul din lesa ca unui caine in calduri. si daca am fata.. simplu. o leg de calorifer. :)))

Mesajul este o gluma si sper sa il luati ca atare. ! :)

p.s. oare mai sunt virgin? cum sa aflu? :))

dedelicious spunea...

daca ti se latesc soldurile sigur nu mai esti virgin...:)) la unii e diferit, poate iti cresc sanii :))(daca e asa fa o poza) :P

si...bine ca nu m-a legat mama de calorifer =))

Anonim spunea...

pai mie mi-au mai crescut sanii... dar se poae trage si de la McDonalds...! :)

A.. am mai citit pe undeva un mesaj de genu
"Am facut sex cu prietenul meu. Oare sunt gravida?" Cele mai mutle raspunsuri au fost DA! si nu.. nu am s-o leg de calorifer... dar precis o sa fie cu un chip in gatul ei.. doar asa.. sa nu o pierd din ochi!

StandDuPp spunea...

Cam grabite copilele astea :))

Poison spunea...

:))) =)) =)) la 14 ani nici macar nu ma sarutasem cu cineva...nici nu stiam ce e ala sex :))