BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 17 noiembrie 2010

Pic si poc


Perioada asta e ciudata. De fapt cred ca toamna tarzie e ciudata. Exceptand faptul ca vremea de afara e pe invers, sufletul meu stie ca e toamna. Si sunt foarte analitica. Analizez fiecare gram de noroc, fac bilantul a tot ceea ce am primit/dat/acceptat in trecutul apropiat sau indepartat. Poate nu sunt singura care simte asta, dar e de-a dreptul enervant cand analizezi pana si de ce produsele din magazin sunt aranjate intr-un anumit fel. Poate sunt eu rupta de realitate, sau poate pur si simplu realitatea e rupta de mine :)
Ceea ce am observat eu azi (ma leg de ziua de azi ca sa nu vorbesc IAR din amintiri) e ca sunetm un popor de incuiati. Ei bine, stiu, stiu, nimic nou pana acum.
Dar voi ati observat ca noi suntem POPORUL MALLURILOR SI AL BISERICILOR? Deopotriva credinciosi si pacatosi ?:)) Sau fiecare generatie cu MALLul ei?
Cred ca pe fiecare strada se ridica cate o biserica, desi, fara suparare, si astea care sunt gata sunt aproape goale. Conceptia e gresita....nu tre sa avem mai multe biserici ca sa ne ajute Doamne Doamne sa scapam de conditia jalnica...tre sa ne miscam fundu si sa punem mana pe treaba, ca de aia ne-o dat Doamne Doamne 2 maini si 2 picioare! Ridicam biserici gramada, facem donatii pentru constructia a nush ce biserici in varf de deal...chestii care mi se par ilogice! ( Sa nu ma intelegeti gresit, nu am nimic cu partea religioasa in sine, nici nu contest nici nu aplic).

Apoi de malluri...nu mai zic! Plin de oameni, toti se agita, cumpara, vaneaza... Supermarketurile pline, mallurile la fel, stai la casa o ora sa iti platesti o pita si un cremvusti...

Si ce concluzie tragi? Noi chiar avem bani! Gramada. Si suntem credinciosi. Tare.

....Pacat ca ne ducem la biserica numa ca sa ne etalam tinuta din mall...


8 comentarii:

Rares spunea...

Lasa ca e bine ca se construiesc biserici si cimitire in varf de deal... pana sa ajunga sa-l conduca pe raposat sus, mai mor doi-trei pe drum. :))
Mall-ul e un fel de zona minata pentru mine, nu-mi place lumea de acolo asa ca ajung foarte rar prin astfel de locuri... plus ca nu prea gasesti chestii ca lumea la un pret rezonabil; cine vrea, duca-se!!!

Anonim spunea...

Mai bine zis... pacat ca ne ducem la biserica doar atunci cand ne merge rau sau avem nevoie de ajutorul Celui de Sus... B.

Teo spunea...

:))) pai daca nu te imbraci bine la biserica, babele invidioase se uita si analizeaza ce ai pe tine..in loc sa fie atente la slujba. Oricum o fac.. Remember ce am patit noi? =)))))))))))))))))

dedelicious spunea...

Rares...nu fi sarcastic :)))))
B...U are right.
Teo...ce, nikeurile nu-s bune???

Teo spunea...

Pt noi is bune :)) pt ei- motiv de barfa :))

dedelicious spunea...

cui nu-i place sa nu se uite :))

Constantin Damian spunea...

ai subliniat bine ce ai observat. Dar priveste in substrat...

Romanii de rand sunt necajiti, crede-ma. Prin prisma serviciului am avut ocazia sa ma plimb prin tara si sa stau de vorba cu oameni... Si e jale.
Adevarul e ca banii aruncati in biserici (n-am nicio triaba cu biserica - pe bune), sunt defapt rezultatul falsului snobism care a invadat Romania.
Ma repet: n-am nicio treaba cu biserica. Dar credinciosii ar trebuii sa realizeze ca in momentul in care te rogi esti acoperit. Iar casa domnului este peste tot.. :-?? (asa zice religia).
Acelas lucru se intampla si cu mall-urile, si cu bacsisul lasat la ospatar... totul din fals snobism.
Toti vor sa epateze... Toti sunt "mafioti"... Toti sunt avuti.
Ca sa intelegi la cine ma refer, ti descriu: ei n-au identitate, toti se imbraca la fel, au aceleasi freze, au aceiasi exprimare.
Uita-te dupa ei... Si anunta-ma daca o sa vezi pe unul dand amaratii ce dorm pe strada, sau sa doneze 1 leu pentru constructia unui camin pentru copii strazii.

Constantin Damian

dedelicious spunea...

Foarte adevarat ce spui, ideea e ca si atitudinea asta falsa de amarati cateodata e tot indusa, nu sunt toti amarati...si vorba aia, tu trebuie sa fii schimbarea pe care vrei sa o vezi in lume. Oricum, da, grupul oamenilor "mafioti" e mare si inca se extinde, nu cred eu ca scapam asa usor de chestiile astea induse pana nu realizam ca ne sunt induse.
Multumesc ca ai aruncat un ochi si un comentariu :)