BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 1 noiembrie 2010

Back home. Sau bec houm?

5 motive pentru care nu ma bucur ca sunt acasa (as gasi si 20 dar nu vreau sa fiu rea din prima)

1. Prima statie in care a oprit microbuzul la intrarea in tara a fost o benzinarie, unde m-au intampinat 3 caini vagabonzi. Nu au trecut 5 minute si au venit 3 cersetori (cu vesnica replica"Ajuta-ma si pe mine cu 2 lei)"

2. Mergand cu microbuzul am avut impresia ca merg cu caruta.

3. Am luat un taxi pana la noul meu apartament in cluj si soferul mi-a povestit de politicieni si de viata grea din tara asta...

4. A doua zi , cand am mai parcurs un segment din drum pana la mine in mini oraselul natal, asteptand in statia de bus o mamica l-a dezbracat pe ala micu ca il scapa pishu...si l-a pus sa faca pe gardul care se afla la un metru de mine.

5. Ca drumul spre casa sa fie mai lung un tractor era pur si simplu "parcat" pe sosea, fara sofer, fara alte semnalizari...si chiar inainte de intrarea intr-o curba.

Ce sa faci? Sa injuri? Nu ajuta...Taci si inghiti...



8 comentarii:

Andrei spunea...

stai asa!! inca n-ai mers cu un 25 plin ochi, n-ai stat o juma de ora la coada ca sa vina altu sa se bage-n fatza, n-ai fost injurata de un taximetrist pt ca traversezi strada regulamentar pe trecerea de pietoni si lista poate continua. asa ca, uelcăm houm! :P

Teo spunea...

5 lucruri pt care ma bucur ca am ajuns acasa:
- mi-am revazut familia si prietenii
- sarmale, ciorba de perisoare....prajitura cu meeeeere :X
- am condus masina
- am dormit in patul meu
- si abia cand am ajuns acasa am realizat cat fain a putut fi vara asta in State:X

Anonim spunea...

tu andreea... de fapt trebuia sa pui 6 motive pt care nu te bucuri ca esti acasa:
1....
2.....
3....
4.....
5.....
6. Sunt departe de prietena mea Beatrice :P

Miss u girl :*:*

dedelicious spunea...

@ Andrei...stiu, sunt muuulte feluri de "uelcom houm" :)
@ Teo...astea trec in 5 zile, nu iti mai e dor de ele
@ Bea...Disper numai la gandul ca Clujul nu va mai fi la fel fara tine...si ca nu mai am pe cine suna din 3 in 3 minute :( love u!

Teo spunea...

Da, dar cat de rau e cand esti departe de ele. Cat despre cele enumerate de tine...te obisnuiesti..din nou :)

Simsi spunea...

Welcome home Didiiii. We missed you!

Rares spunea...

Eu ti-am spus ca te-ai intors aiurea, cum dracu` sa vii pe interzis? Trebuia sa le spui la aeroport intentiile de a reveni in tara si sigur te tineau acolo internata la un ospiciu. :))

dedelicious spunea...

oooda rares....multumesc de sfat :))
si simsi..mersi frumos :D