BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 29 noiembrie 2010

All we need is...piese?


Nu, nu e un post despre cum sa iubesti sau cum sa te lasi iubit. Nici despre sfaturi, ca nu sunt in masura sa dau sfaturi tocmai eu :) Si mai ales ca acum poti da pe gugal un search despre iubire cu nabadai, iubire si gelozie, iubire si razbunare, inselari, amanti, sex nebun pe pereti, chiloti cu dantela, cina romantica, fosta iubita, iubiri celebre, poti cauta ce sa faci daca te-o lasat gravida si nu vrei sa tii copilu sau daca mama soacra e o scorpie. Nici nu mai are rost sa dau exemple.


Dar as vrea sa ne inchipuim acum ca suntem un puzzle maaare. Si cu cat crestem, se adauga piese pe alocuri. (E drept, unora li se adauga piese mai multe prin unele zone -90-60-90 :)) )


In zona creierului nu vor fi niciodata toate piesele, pentru ca nu e posibil sa stim tot. Fiecare piesa se adauga in momentul in care intelegem si invatam ceva. Depinde de noi cate piese lipsa avem si cate vrem sa completam. E drept, daca ar fi sa ne vizualizam mergand pe strada sub forma de puzzleuri gigantice nefinalizate, am observa la vreo 80% din oamenii din jur un gol maaare la nivelul creierului. Dar despre ei vorbim intr-un post apropiat (post bomba) pe care il pregatesc impreuna cu inca cineva.


Am construit povestea asta cu puzzleuri pentru ca e o viziune pe care o am eu despre iubire. Adica....nu, iubirea nu exista. E la randul ei un puzzle nenorocit. Pe care trebuie sa il construim si pentru care trebuie sa cautam cate o piesa, pe rand. Numai ca aici se schimba putin modul de constructie.


Cine zice ca nu putem combina piese rotunde cu piese patrate? Cine spune ca exista limite? Nu exista reguli sau o anumita ordine de "combinari", dar exista anumite piese care TREBUIE combinate....incredere, respect, sustinere, compatibilitate, atractie, compromis, efort, egalitate. Cateva cuvinte insiruite. Celelalte piese de puzzle raman la alegerea noastra, sunt cele care condimenteaza si fac totul mai amuzant. Dar acestea raman principale...cel putin in viziunea mea nu poti zice ca ai parte de iubire daca nu te chinui sa respecti aceste componente.


Desigur, pentru fiecare dintre noi "schema lui love" are loc altfel, cu alte coordonate si bazata pe alte principii. Vreau doar sa cred ca pana la urma fiecare dintre voi ajunge sa se regaseasca in cuvintele aiurea insiruite de mine :P Si asta nu m-ar face Doctor Love, dar m-ar face sa cred si mai tare in ceea ce am scris :)


Sa fiti iubiti ;)


5 comentarii:

Poison spunea...

Mai spuneai ca eu am TEOrii :)))

Poison spunea...

Cateodata si cand gasesc pe cineva cu care chiar e puzzle, fetele care s-au ars candva, si acum sufla si in iaurt, cauta probleme unde nu-s. Printre ele si eu. Adica eu care STIU.. acum NU STIU ce e cu mine zau :((
Si apropo :)) vezi ca ai zis acolo ca TREBUIE combinate piesele :))

BFF spunea...

teo, eu ti-am zis candva cum sta treaba cu dragostea la tine :) si acum 2 zile mi-ai dat dreptate :) asa ca... atunci nu sti ce e cu tine... mai asculta si sfaturile celorlalti :) ca unii iti vor chiar bine!! te pup de departe !!

BFF spunea...

@ Andreea: All we need is love?? we have all heard it before. The Beatles sang about it :). Eu am trecut de piesa aia si cand altceva: "love is in the air, evetywhere I look around" :)

Totusi, eu vreau sa te intreb ceva : "when love is all we need?" :)

BFF spunea...

@teo and andreea:
scuzati greselile...stiu de la ce se trage :)) muahhhh