BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

miercuri, 16 februarie 2011

Din excursiile de zi cu zi

Mereu ne plangem de autobuze. Adica eu...ma plang. Ca e o provocare zilnica.... Eu una sper sa nu ma lipeasca cineva de vreun geam, ca la cat sunt de mare se prea poate sa existe vreo tanti care nu ma vede....

Eu una am identificat mai multe tipuri de tanti (ca daca le zic babe ziceti ca sunt rea).

1....Worst type.... Alea care asteapta pe marginea soselei autobuzu, deci nu pe trotuar, trec deja pe sosea. Ca nu cumva sa plece autobuzu fara ele sau sa nu cumva sa nu prinda loc. Se infing, se inghesuie si sunt in stare sa te si bata daca le-o iei pe dinainte. Daca intra prin spate sigur ochesc vreun loc de mai in fata. Daca nu te feresti se uita la tine de parca esti cel mai nepoliticos pustan. Daca se pune altu pe locul pe care l-a ochit ( si daca Doamne feri e si vreun student)....e grav.

2. Tantile Chill. Sunt cele care abia se tin pe picioare....Daca urca dintr-o statie si nu gasesc locuri dau ochii peste cap. Se aseaza strategic exact langa scaunul pe care stai tu, anume parca sa iti ceara asa surd sa o lasi pe ea. Daca esti om cumsecade, o lasi. Cand te ridici sa ii cedezi locu vine replica "nuuu, stai linistit/linistita, nu stau jos, nuuu trebuie sa ma lasi." Evident ca ti-a stricat orice chef de a te aseza la loc asa ca te duci "mai in colo".

Si uite asa.... imi doresc (si va doresc) succes.... si da, mai sunt categorii de oameni (civilizati chiar) care calatoresc cu busul, evident. Si nu zic sa nu fiti politicosi... ;)

O zi frumoasa :D


5 comentarii:

Poison spunea...

Huoooo!! jos cu babetele!!!

BFF spunea...

ai uitat replica care face toti banii: " in ziua de azi nu mai exista respect. eu la varsta lor ..." si povestea continua pana ce babetele se dau jos din autobus :)) hai k mi-e dor de mersul cu autobusul in minunatul cluj :)

Eugen Muresanu spunea...

mie imi e dor de mirosul ala de parfum ieftin in exces :)) combinat cu mirosul de naftalina din blana de cine stie ce animal mort de 100 de ani :))

Poison spunea...

:)))))) Eugen ești tare amuzant!!

dedelicious spunea...

:)) tare ....as e BFF, toti zic asa:))

Eugen...daca iti e dor da o tura cu 25 :D