BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 7 februarie 2011

Eu nu vreau....


Eu nu vreau sa merg dupa un anumit tipar. Tin prea mult la libertatea mea sa ma leg la cap cu chestii pe care "trebuie sa le fac". Nu stiu daca v-am mai spus dar am alergie la cuvantul trebuie. Suntem stapani asupra vietii noastre, deci nu TREBUIE sa facem nimic. Si acum o sa sariti cu totii "Poi si cum sa fac bani? TREBUIE sa merg la munca". Uite o vorba foarte inteleapta ... "Alege sa faci ceea ce iti place si nu va trebui sa consideri ca muncesti niciodata". Ok ok, acum o sa imi invocati treaba cu "da, da sunt unii saracii care n-au sprijin, aia tre sa munceasca". Normal, dar iau decizia asta ca sa isi ajute familia sau sa se ajute pe ei, deci ei sunt stapani asupra deciziei pe care o iau.

Trecand de la faza cu jobu, intervine treaba cu baietii, respectiv fetele. Pe la 25 de ani TREBUIE sa ai ceva relatie stabila, sa te "asezi". Ei bine, pentru fiecare lucrurile se aseaza altfel. Degeaba vrei sa ai relatie babana la 25 de ani, daca fericirea e tabu pentru tine. Sau cand vezi ca ti se marita prietenele, nu dispera. Ar trebui sa ti le asezi toate cum vrei tu sa fie....vorba aia, cum iti asterni asa mananci.

Eu am avut un vis .... mare. In anul 3 de facultate, pe cand ma apucam cu pasi extranesiguri de licenta (nestiind ce tre sa fac sau de ce sa ma apuc) am convenit (dupa o discutie cu mine insumi) ca daca tema pe care o aleg imi place si ma motiveaza, licenta mi se va parea o joaca. Asa a fost, in sensul ca am lucrat la ea cu mare placere. Tema a fost "Publicitatea outdoor". Strangand materiale multe, mai mult imagini initial decat text, am ajuns la poze din minunatia "Times Square". M-am indragostit pe loc. Si mi-am dorit din suflet sa ajung sa vad minuatul New York. Vara asta am reusit... Noroc sau nu, decizie sau nu, ideea e ca daca vrei cu adevarat se poate. In momentul in care m-am mutat in Cluj acum un an si ceva, am aplicat pentru n joburi. Pare daca acceptam prima oferta care mi s-a pus in fata, mai aveam dorinta sa parasesc tara pentru perioada verii? Daca faceam asa cum "TREBUIE", si acceptam job (unde mi se impunea un contract pe un an), imi mai puteam indeplini "fixul"? Poate da, dar nu acum si nu asa de simplu.

Daca tineam cu dintii de relatia mea amoroasa cu X, si hotaram la un moment dat ca e timpul sa avansam (cu un inel, ce stiu eu), unde era tineretea? Si, de ce nu, distractia? Ca dupa "inel" deja cuvantul TREBUIE isi face de cap... Tre sa faci mancare sa speli sa calci sa.....bla bla... sa te intelegi bine cu soacra, sa faci si copil la un moment dat...
Dar cum sa faci tu copil cand copilu din tine vrea afara??? De ce sa nu profitam ca suntem tineri si frumosi si sa ne traim viata asa cum simtim? NU cum TREBUIE? De ce sa nu ne implinim visele cand suntem inca independenti? De ce sa nu spunem NU?

Asa sunt eu, o libertina.


12 comentarii:

Poison spunea...

Si pe mine ma enerveaza cuvantul asta....cand eram mica il auzeam de la parinti, bunici "trebuie sa inveti", "nu poti merge afara ca trebuie sa faci teme".
Si acuma il aud de pe la persoane care stiu mai bine ca tine ce trebuie :))
Mdea.

Rares spunea...

TREBUIE să-ți spun că TREBURILE de care vorbești TREBUIESC privite din unghiul ”TREBUIE să fac asta pentru ca vreau și pentru că pot”; deci oricum TREBUIE, pentru că motivația umană se bazează pe TREBUINȚE ca element principal declanșator, definind cauza internă a acesteia.
Oare TREBUIE sa detaliez? :))

dedelicious spunea...

Raressss...tu ai dreptate...dar nu toata lumea pricepe asta :)

Poison spunea...

Deea, daca nu iti place "trebuie" foloseste si tu " e nevoie" " e necesar" " ii musai" :))

Eugen Muresanu spunea...

evolution, not THE END! :)

Rares spunea...

Teodora has a point there... ;)

Your BFF :) spunea...

andreea, tu POTI :) si mai POT si eu si mai POT si altii :)

Eugen Muresanu spunea...

:)) multe puteti voi doua, dar eu cred ca e si multa gargara:))

BFF spunea...

cine-i eugen asta de se baga asa in seama??:)) sau cu cine se baga in seama??:))

dedelicious spunea...

:))) io nush cine-i eugen asta...acum incerc sa aflu :P pana atunci tre sa afle el ca NOI PUTEM :)))

@ teo, da, ai dreptate, pot inlocui afirisitul "trebuie" :))

Poison spunea...

atata TREBUIE..zici ca e ISO 9001, si ISO 14001 :)))))))standarde pt sisteme de managementul calitatii , cerinte =))

Eugen Muresanu spunea...

:) BFF sa nu facem din acest loc, playground :)) i`ll let you know, who i am :)) be sure of that