BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 28 februarie 2011

The ONE:>

De unde stii ca nu e fostu? Sau viitorul?

De ce ne indeamna toti si toate de mici sa cautam perfect match? De unde ideea preconceputa ca exista jumatatea ta undeva in lume?
De ce? Cand majoritatea pe care ii cunosc (fie fete sau baieti) au gasit sferturi pana acum? Vorba lui TEO, daca jumatatea mea e in China? Cat de mult tre sa ma iubeasca soarta sa mi-l aduca in cale? Cu ce tre sa mituiesc zeitatile sau karma sau destinu sau pe toate la un loc sa mi-l aduca pe the one? :)))

Sau cat de mult tre sa ne dam cu capul de gard ca sa simtim cucuiele alea?
[Si nu, nu am suferit o dezamagire recenta si nici nu am ganduri sa atentez la cutitele de bucatarie ( care nici macar nu taie:)) ) ]

Dar daca e tipul din autobuz? Daca e prietena ta din copilarie cu care faceai castele de nisip? Daca e prietenu lu frate-to? Sau Amanta lu' var-to?

Sau ...daca nu e?

Astept pareri... Astept idei, poate ma lumineaza careva. Ca faza cu "lasa ca o sa simti" nu ma mai convinge....:>



4 comentarii:

boaba spunea...

mmmmmmmmmda dar hai sa vorbim deschis daca u nu ai suferit nici o dezamagire in dragoste atunci esti dezamagita de tine si de cum te comporti intr_o relatie si nu ai de loc incredere in tine de aia postati tot felul de subiecte (daca le poti numi asa )

dedelicious spunea...

asta e parerea ta si o respect dar cred sincer ca e numai o reactie la ceea ce scriem noi (ai scris "postati") >:)
Si da, am suferit dezamagiri, dar postul asta nu e scris din cauza asta. Acuma nu toti sunt asa norocosi ca tine :)))

dedelicious spunea...

Nu sunt dezamagita de mine, sunt SUBIECTE ce scriem noi, si daca nu iti place nu citi :)))

Poison spunea...

Deea, io nu am crezut in the one. Nu cred că există suflete pereche și tâmpenii cu jumătatea ta.. dar există cineva care te iubește așa cum ești. Și simti... ca-i the one. :)