BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sâmbătă, 12 februarie 2011

Enervant de comercial....

In mijlocul filmului pe care il urmaresti cu mare interes (ca de, e greu sa prinzi ceva demn de urmarit la teveu), incep reclamele. Preaminunatele si exageratele reclame. Care ar vrea sa iti faca viata mai usoara. Dar... probabil cu totii ne dam seama ca de fapt sunt doar intentii disperate de a ne baga pe gat diverse produse.
Pe mine ma amuza... reclamele la detergent. Inca nu pot sa cred ca timp de 10 ani inca rezista reclamele comparative....Stiti si voi, ecranul se imparte in 2 si intr-o parte actioneaza "deretgentul obisnuit" iar in partea cealalta detegentul care vrea sa isi demonstraze puterea si efectele.
Eu totusi nu inteleg...cum adica "detergent obisnuit"? Adica.... e foarte obisnuit detegentul ala? Si deci, cel a carui reclama o urmarim, e cel NEobisnuit? :)) Adica ... daca vreti sa aveti haine impecabile, folositi alt detergent, unul neobisnuit. Nu ati auzit in reclama??? "Vaaaai, detergentul meu obisnuit nu face fata..."...pfff...prost rau detergentul ala. Fara pic de demnitate. Nu face fata.
Ce ma mai amuza pe mine extraordinar e starea aia de plutire si visare in care intra gagicile care tocmai au mirosit o fata de perna pusa la uscat sau prosoapele din dulap... Si care zboara pe campii pline de flori si sunt inconjurate de miresme nemaintalnite....si traiesc o metamorfoza si o revelatie incredibila...pana se inchide dulapul. Poi va dati seama ca nu mai trebuie sa umblam pe la "magazinele de vise"? Putem doar sa spalam cu un anumit detergent sau balsam de haine:D si vom pluti fericiti peste campii....
CE ziceti, iesim la un "balsam" mai tarziu ??:))


5 comentarii:

Poison spunea...

Detergent obisnuit ...asta ca sa nu se atace brand-urile intre ele.

dedelicious spunea...

da teo. de acord. da nu ti se pare ca suna foarte amuzant?:))

Poison spunea...

:)) Ba da, e... dar ma gandesc ca e logic sa numeasca celilalti detergenti ca fiind "obisnuiti"..pt ca detergentul la care se face reclama e cel mai bun, cel mai parfumat cel mai cel. Si exista si posibilitatea sa fie vreo inovatie adusa produsului, stiu eu...sa-i adauge oxigen activ, ceea ce un detergent obisnuit nu are. Mno, in fine.. e amuzant totusi cum toate reclamele la detergenti sunt la fel :)) toti au produsul cel mai bun :))

Irene spunea...

foarte tare articolul...chiar ma gandeam despre ce sa mai scriu si ma gandeam la reclame...dar daca ai scris tu:)) caut alt subiect:))..oricum...asta cu magazinul de vise:))) eu cred k efectele detergentului sunt egale cu metanoia...transpunerea de la materie la spirit:))):P

dedelicious spunea...

Ms irinutza :*

Cand iesim la o naftalina ?:))