BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 27 februarie 2011

Incompetente....

In eterna si fascinanta Romanica ar trebui sa nu ne mai surprinda nimic:D
Si totusi...se intampla.

O recenta raceala mi-a chinuit ingrozitor sinusurile si capul, si bineinteles, nasucul' :P

Si aveam nevoie urgenta de un pachet de servetele.... URGENT.

Intru intr-un magazin din asta micut de la scara unui bloc. Nimeni la rand, fericita ca-s singura....Ma indrept spre casa (unde in mod normal se tin pachetele de batistute) ... Vanzatoarea vorbea la telefon... ii cer un pachet de batistute. Nu ma aude...sau n-avea chef sa ma bage in seama. Ma uit sprea ea urat de tot, nimic. Stau ca picata din luna acolo. Ii mai zic odata ... si dupa vreo 5 secunde ridica privirea (de parca ar fi facut efortul de a ridica un bolovan) si imi intinde....un absorbant!

Raman un pic mirata, incerc sa imi spun ca tre sa invat sa vorbesc mai tare, ca vad ca astea-s surde. Ii zic...Nu absorbant am cerut. BATISTUTE. Si mi le arunca pe tejghea. le iau, ii pun vreo 60 de bani ( cam asa stiu eu ca ar costa) ... si dansa statea cu mana intinsa. EU....la fel...mirata....cat costa? 1 leu da-mi.... DA-MI? Iti dau vreo doo dupa cap sa te trezesti din bula roz in care crezi ca esti, madam!

O fi fost mai important ce avea sa-i zica "Vetuta" la telefon, da pe mine chiar nu ma intereseaza. Si daca aveam aparatu la mine ii faceam si o poza sa o adaug in lista oamenilor incompetenti (lista fictiva, da' care ar trebui sa se concretizeze)

Cand ma duc data viitoare pe acolo ii cer absorbante...oare imi da servetele? :))


2 comentarii:

BFF spunea...

asta e ca faza aia cand eram si eu la un chiosc de ala de tigari si vine un tip si cere un pachet de gume..ii da doamna ceva orbit si el zice..."nu doamna, nu de astea...gume de alea sa nu faci copii" :))) de atunci mereu cand mergeam la chiosc ma intreba doamna daca nu vreau si un pachet de gume :)) doar ca nu specifica de care :))

dedelicious spunea...

Bff, ala e schimb profitabil, ca prezervaticele sunt scumpe :D