BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 20 martie 2011

...da no...e fain la Cluuuj....

"Ce aer ardelenesc e aici in Cluj..." spunea o prietena care a ales sa mearga la facultate la Timisoara....si care a vizitat de curand Clujul....
Nu stiu daca e la fel atunci cand iti intalnesti iubirea vietii, dar eu cand am venit prima data la Cluj am simtit ca I belong here.... :P
Cu toata ingramadeala, cu toti studentii astia de aici cu atatea sperante, cu blocurile cenusii si o gramada de piete, Clujul m-a vrajit :D
Nu am avut ocazia sa fiu studenta "full time" la Cluj dat fiind faptul ca am terminat facultatea la Sibiu, dar prin anul 2 am zis: Eu ma mut la Cluj. Nu m-a crezut nimeni.... nu aveam nimic la Cluj, decat cativa prieteni care de atata vreme isi facusera alti prieteni aici...a si mai aveam ceva la Cluj....sufletul, care imi ramasese aici inca de la prima vizita, adica de prin noiembrie 2007 :)
As fi vrut sa povestesc de viata de camin, de zacusca tinuta pe geam, de incercarea de a face bani din orice si de berile impartite cu colegii de camera....dar nu am trait astfel de experiente, am luat doar parte invitata de altii :D
Cu toate astea....vreau sa mai fiu studenta. Sa am transport gratis si Studcard cu reduceri :P Sa ma duc la petrecerile studentesti si sa simt ca fac parte dintr-un grup.... sa profit ca studentii beau gratis in mai stiu eu ce club.... Sa ma duc la scoala doar ca motiv sa imi intalnesc colegii si sa astept cu nerabdare cafeaua de dupa curs :)) Sa fiu cu capul in nori si sa nu am habar in ce consta un examen, sa ma prezint totusi la examen si sa il si iau pe propria gandire logica....sau din contra, sa invat ca fraiera o noapte intreaga si sa imi dau seama ca nu capitolele invatate se dau la examen.... zic asta pentru ca acum privind in urma imi permit sa rad de intamplari de genul... (desi la momentul respectiv il pomeneam pe prof in cele mai nasoale blesteme)
Vreau sa astept prima zi de scoala ca sa vad ce "boboci" au aparut .... Si sa imi fac planuri de plecat prin tara cu cei mai nebuni colegi....
Acum, in momentul de fata sunt fericita ca "am avut cu cine", si ca am avut curaj sa incerc sa o iau de la capat la Cluj. E drept, sa fii student aici implica mult mai multe din cele enumerate mai sus, pentru ca pana la urma Clujul e oras studentesc....si respira prin studentii care vin aici.
I love Cluj...si probabil il voi iubi mereu, indiferent de alegerile de viitor....;) Si cei care inca va ganditi ce sa faceti la anu', la ce facultate sa mergeti, va sfatuiesc sincer sa faceti inainte o vizita in orasul in care vreti sa studiati.... e recomandat sa va placa si din alte puncte de vedere, nu numai pentru ca X a zis ca e "beton" sau "e belea caminu' ".
Aveti grija de voi si....de dorintele voastre :)
Va tzuc de la Cluuuj :*


4 comentarii:

Poison spunea...

Cluuuuj!!! here I come!
Si mie imi place Clujul desi am fost doar de cateva ori acolo, pana in momentul de fata. Cand am optat pt facultati, nu am bifat optiunea de a fi studenta la Cluj. Imi era groaza de dormitul in camin cu 3-4 persoane necunoscute si cu ore diferite de trezire. Era mai importanta mancarea si confortul de acasa, prietenii de aici, si altele.
Un singur lucru nu-mi place in Cluj, soferii sunt foarte nesimtiti, iar semnele de circulatie cam lipsesc pe alocuri, sau sunt puse aiurea.

dedelicious spunea...

iui....da, e asa cum zici...da atunci sa nu te duci in bucuresti nici in vizita :)))

Poison spunea...

Am vazut Bucurestiul prin geamul masinii. :)) =)) e haos. :) acolo chiar nu m-as mai urca la volan.

iuliu spunea...

Mie Clujul mi s-a parut un oras scump, de accea am ales Brasovul mult mai ieftin si cu tot atata energie-tinereasca.