BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 7 martie 2011

Pentru noi ...

Ce-mi spui? Ca nu inteleg? Ca sunt departe de adevar? Dragule, sunt mai adevarata decat crezi. Ah...da scuze...nu sunt papusa gomflabila ca altele.... si nici nu vreau sa fiu. Nu ma duc la solar pentru ca nu ma consider mai sexi bronzata. Nu imi pun unghii de 2 metri pentru ca ingrijesc ce am de la mama natura. Nu mi-as dori sa ma tunez pe alocuri pentru ca ce-am taiat nu mai revine :) . Nu ma trezesc in fiecare dimineata acordand o importanta mai mare oglinzii decat mie insami. Cand m-am nascut eu nu erau malluri si ma bucur. Cred totusi ca mama nu m-ar fi dus acolo nici daca ar fi existat ( Doamne iti multam!). Nu stiu ce se poarta in momentul de fata si disper cand citesc prin reviste despre haine care sunt un "must have". Nu incerc sa copiez pe nimeni, incerc sa fiu eu. Cred in prietenie si in prieteni. Imi place sa merg in cluburi ca sa dansez, nu ca sa ma etalez. Baiat frumos, vreau sa cred ca esti suficient de destept incat sa vezi dincolo de superficialitate. Daca nu, te rog mergi la intrarea in mall si urmareste specimenele care indeplinesc toate criteriile de mai sus....inversate. Dar sa nu te plangi cand iti va spune ca nu esti destul de bun pentru ea. Pentru ca stiu ca vei regreta ca nu ai avut grija de minunatia pe care ai fi putut sa o ai pentru totdeauna...dar ai fost prea orbit si absorbit sa fii comun si obisnuit ca altii.
Nu sunt sfaturi, ia-le cum vrei.



Pentru toate fetele care stiu ce vor, care stiu cat valoreaza, care stiu sa se inconjoare de persoane la fel de minunate ca ele, care stiu cu cat sa se multumeasca sau pe cine sa calce in picoare atunci cand vor ceva, care stiu ca viata nu se rezuma la ruj roz sau bikini animal print. Pentru toate fetele care stiu sa se faca respectate si iubite pentru ceea ce sunt. Pentru toate prietenele mele (noi si vechi)... Dar mai ales pentru MAMI de la care am avut atatea de invatat <3
LA MULTI ANI, SA FITI IUBITE SI RESPECTATE...
PS: poza e pentru prietena mea de departe....pentru ca mi-e dor de ea si de mine langa ea :) :*



12 comentarii:

bff spunea...

:) ce frumos... iti multumesc !!! m-ai surprins la fel ca intotdeauna!!! si mie imi e dor de tine :( as fi vrut sa fii aici cu mine... sau eu acolo cu tine!!! BFF, right??:) La multi ani, gagico!!!

BFF spunea...

si apropo... cred ca mi-ai citit si mie gandurile cand ai scris articolul... de fapt... se vede ca suntem prietene :) baiat frumos...:) cam pe degeaba :) PS: sa-mi zici ce haine must have iti doresti cadou de 8 martie ca sa-ti trimit :))

dedelicious spunea...

:)) Auzi la ea :)) pe tine intr-un sac :D :8

Poison spunea...

Deea!! Me love iu! In locul tau i-as fi zis lui Bea......haine de la Wet Seal...sigur iti lipseste magazinu ala...

dedelicious spunea...

clar ca imi lipseste...intru pe site in fiecare zi :)))
dar....imi lipseste mai mult bea ;)

Poison spunea...

Bea... hai acasă! cu un magazin Wet Seal în buzunar! :))) we miss u!

bff spunea...

deci e clar... andreea ma vrea acasa k ii dor d mn, dar teo ma vrea doar dak vin cu magazinul dupa mine :))

dedelicious spunea...

:)) Teo, materialisto :))

Rares spunea...

Parca am hotarat ca sintagma "cine se aseamana se aduna" este universal valabila, gen "tiparul de bajet pe care-l cauti sigur nici macar nu s-ar gandi sa se uite inspre un specimen ce se dezvolta in mall-uri" si viceversa. Iar amestecam oalele?

Iulia spunea...

Multumesc ca mi-ai luminat ziua intr-un mod atat de complex si frumos! La Multi Ani! Te pup si te imbratisez cu drag! :)

Anna Ioni spunea...

super postarea:D imi place..ar trebui dat forward pe hi5, pitzi si alte site-uri unde abunda si ploua cu fete tunate:))

Poison spunea...

Haide no Deea, nu is (chiar asa de )materialista....doar i-am amintit lui Bea ce magazin iti place tie.