BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 28 martie 2011

My heart is in.....





A fost unul din momentele in care nu stii daca e real sau visezi. Unul din momentele in care, cand iti dai seama cu adevarat ca e real, nu iti poti controla emotiile si inima iti bate de o ia razna. Mai ceva ca la primul sarut sau prima mana bagata pe sub bluza. Mai mult decat o senzatie de satisfactie la primirea unei sume de bani sau la primirea rezultatelor maxime la examen. In momentul ala lacrimile sunt incontrolabile si prezente pe obrazul tau indiferent de stare. Nici nu le observi pana nu te trezesti din transa. Da...e New York. My heart is in New York. Si nu am vazut probabil nici 10%, dar am vazut si am trait suficient ca sa imi dau seama ca e un oras de care poate nu te "dezdragostesti" niciodata. A fost unul din visele mele...sa vad New York-ul. Dar a fost mai mult de atat. Nu a fost doar "vazut". A fost simtit, tarit, respirat...Si nu e numai despre zgarie-nori sau popularitate...e despre farmec. Da...are un farmec genial. Gazduieste tot felul de oameni...turisti vrajiti ca mine si TEO, pierduti pe strazile lui mici...sau care isi sucesc gatul in Times Square....




Tu ce simti cand stii ca iti traiesti unul dintre cele mai mari vise?






Un comentariu:

Poison spunea...

:) Daca as mai fi stat nu mi-ar fi ajuns tot timpul din lume sa vad tot ce e acolo. E o amintire mai mult decat frumoasa.. sa speram ca va fi un "next time"